AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Heisann dere:) Jeg skal på tur til england om ikke så lenge. Og lurer dermed på hvordan denne taxfree'en fungerer, har aldri handlet der før. Lurer på om jeg får gått å kjøpt meg en kartong med røyk å ha med meg i håndbagasjen før jeg skal på flyet til england, eller om man kun får kjøpt det på turen tilbake? Er fra sola jeg reiser om det har noe å bety Anonymous poster hash: 4a0ed...83c
Sunbeam Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Jeg trooor du får kjøpt på vei til (men det er selvsagt billigere på vei inn i Norge - altså, ikke mens du fremdeles er på flyplassen i England, men når du lander i Norge igjen og besøker den norske taxfree-en. Latterlig, latterlig mye billigere).
Miss Lucky Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Kan kjøpe både ved utreise og innreise, og prisen er selvfølgelig den samme uansett hvilken vei du reiser.
Sunbeam Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Kan kjøpe både ved utreise og innreise, og prisen er selvfølgelig den samme uansett hvilken vei du reiser. Men dette stemmer ikke? Nå har ikke jeg sånn totaloversikt selvsagt, men taxfree-en i norge på vei inn var definitivt mye billigere enn eksempelvis taxfree i Edinburgh da jeg var der. Det gjaldt hvertfall sigaretter. Endret 20. mai 2014 av Sunbeam
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Har vel taxfree for de som reiser ut fra Sola?? Har i alle fall det i Ålesund. Både når man reiser ut og kommer tilbake.. Koster det samme.. Anonymous poster hash: 541d7...b84
Miss Lucky Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Jeg snakker om taxfreen i Norge. Om man kjøper ved utreise eller innreise er selvfølgelig prisen den sammen. Handler man på taxfreen et annet sted kan selvfølgelig prisen være forskjellig
Sunbeam Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Jeg snakker om taxfreen i Norge. Om man kjøper ved utreise eller innreise er selvfølgelig prisen den sammen. Handler man på taxfreen et annet sted kan selvfølgelig prisen være forskjellig Åjja sånn sett haha her trenger man det inn med teskje iblandt.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 Tusen takk for svar allesammen Anonymous poster hash: 4a0ed...83c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå