AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Kjæresten min har aldri vært opptatt av å gi meg orgasme ved å slikke/fingre meg, og jeg tar del i skylden. I det siste har jeg begynt å bli mer og mer frustrett, og jeg har spurt om han kan hjelpe meg ved å fingre og slikke meg til jeg kommer men det virker ikke som om han har spesielt lyst og gjør det bare halvveis og kjedelig. Når jeg sutrer fordi jeg ikke kommer så bare ler han av meg og sier "stakars deg". Han tror at det holder med bare pikk. Jeg blir så sint og frustrert. Ikke vil jeg mase så mye heller da jeg faktisk er usikker selv om jeg klarer å komme ved fingring og slikking. hva skal jeg gjøre?Anonymous poster hash: 917a5...5e6 1
bippo Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Du får la være å gi han en orgasme tilbake, da. Og le når han sutrer. Edit: Evt ta med deg sexleketøy i sengen og fullfør uten han. Endret 20. mai 2014 av bippo 12
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Allså.. jeg hadde ikke gidda ha sex med han om han ikke brydde seg om å tilfredsstille meg. Så kan du bare le av han tilbake om han sutrer over å ikke få sex og orgasme Anonymous poster hash: b9982...793 1
Chevelle Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Fittestreik frem til han skjønner at "it takes two to tango" 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Lek med deg selv, når han er tilstedet, uten å la han være med. Så får han se hva han går glipp av Anonymous poster hash: 957f7...3dc
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 En mann som ikke bryr seg om orgasmen din,bryr seg ikke om deg. Anonymous poster hash: 03510...fe2 1
Frisørdama Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 Finn deg en ny, vil du ha det sånn her resten av livet? ? 1
Teeden Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 En mann som ikke bryr seg om orgasmen din,bryr seg ikke om deg. Anonymous poster hash: 03510...fe2 Ikke vær så sexist og overfladisk. En kvinne er mer enn sin orgasme.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 kan du ikke gjøre det selv da? Anonymous poster hash: a3800...2d6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Lek med deg selv, når han er tilstedet, uten å la han være med. Så får han se hva han går glipp av Anonymous poster hash: 957f7...3dc Dette gjorde jeg med eksen min. La meg ned ved siden av han, spriket og stønnet svakt m vibrator. Resultat: han sovnet mens jeg dreiv på. Slo opp med han dagen etterpå. Anonymous poster hash: e3e63...7e6 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #12 Skrevet 20. mai 2014 Dette gjorde jeg med eksen min. La meg ned ved siden av han, spriket og stønnet svakt m vibrator. Resultat: han sovnet mens jeg dreiv på. Slo opp med han dagen etterpå. Anonymous poster hash: e3e63...7e6 ooooh snap Anonymous poster hash: 372ac...e16
Gjest BettyBoop Skrevet 20. mai 2014 #13 Skrevet 20. mai 2014 Kjæresten min har aldri vært opptatt av å gi meg orgasme ved å slikke/fingre meg, og jeg tar del i skylden. I det siste har jeg begynt å bli mer og mer frustrett, og jeg har spurt om han kan hjelpe meg ved å fingre og slikke meg til jeg kommer men det virker ikke som om han har spesielt lyst og gjør det bare halvveis og kjedelig. Når jeg sutrer fordi jeg ikke kommer så bare ler han av meg og sier "stakars deg". Han tror at det holder med bare pikk. Jeg blir så sint og frustrert. Ikke vil jeg mase så mye heller da jeg faktisk er usikker selv om jeg klarer å komme ved fingring og slikking. hva skal jeg gjøre?Anonymous poster hash: 917a5...5e6 du får si det rett ut som det er. At du ikke gidder å gi han orgasme mer når han er så ego.
Gorgonzola Skrevet 20. mai 2014 #14 Skrevet 20. mai 2014 Du får la være å gi han en orgasme tilbake, da. Og le når han sutrer. Edit: Evt ta med deg sexleketøy i sengen og fullfør uten han. What she said. ^ Allså.. jeg hadde ikke gidda ha sex med han om han ikke brydde seg om å tilfredsstille meg. Så kan du bare le av han tilbake om han sutrer over å ikke få sex og orgasme Fittestreik frem til han skjønner at "it takes two to tango" En mann som ikke bryr seg om orgasmen din,bryr seg ikke om deg. Finn deg en ny, vil du ha det sånn her resten av livet? ? du får si det rett ut som det er. At du ikke gidder å gi han orgasme mer når han er så ego. Sånn var det ja. Selvsagt er det mannen sitt ansvar å gi deg orgasme. På samme måte som det er hans ansvar å komme selv (har menn orgasme btw ), så lenge det ikke skjer for fort, eller holder på for lenge. Definisjonene av "for fort" og "for lenge" gjøres av kvinnen, for de som lurte på det. Om kvinner gir sex?? Hallo - de er da ingen vare for pokker.
Gjest HarryDotter Skrevet 20. mai 2014 #15 Skrevet 20. mai 2014 Lek med deg selv, når han er tilstedet, uten å la han være med. Så får han se hva han går glipp av Anonymous poster hash: 957f7...3dc Oh yes! Den der tror jeg hadde svidd skikkelig om jeg var typa til TS! Go for it girl!
Gjest heihade Skrevet 20. mai 2014 #16 Skrevet 20. mai 2014 Ville ikke vært sammen med en som var egoistisk i senga.
Gjest Eurodice Skrevet 20. mai 2014 #17 Skrevet 20. mai 2014 Sånn var det ja. Selvsagt er det mannen sitt ansvar å gi deg orgasme. På samme måte som det er hans ansvar å komme selv (har menn orgasme btw ), så lenge det ikke skjer for fort, eller holder på for lenge. Definisjonene av "for fort" og "for lenge" gjøres av kvinnen, for de som lurte på det. Om kvinner gir sex?? Hallo - de er da ingen vare for pokker. Har du bare dårlige erfaringer, Gorgonzola? 1
Gjest BettyBoop Skrevet 20. mai 2014 #18 Skrevet 20. mai 2014 Sånn var det ja. Selvsagt er det mannen sitt ansvar å gi deg orgasme. På samme måte som det er hans ansvar å komme selv (har menn orgasme btw ), så lenge det ikke skjer for fort, eller holder på for lenge. Definisjonene av "for fort" og "for lenge" gjøres av kvinnen, for de som lurte på det. Om kvinner gir sex?? Hallo - de er da ingen vare for pokker. ts gir da han orgasme
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #19 Skrevet 20. mai 2014 Du får la være å gi han en orgasme tilbake, da. Og le når han sutrer. Edit: Evt ta med deg sexleketøy i sengen og fullfør uten han. Jeg har faktisk gjort dette her! (ikke TS) Anonymous poster hash: f8588...a4f
bippo Skrevet 20. mai 2014 #20 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har faktisk gjort dette her! (ikke TS) Anonymous poster hash: f8588...a4f Haha, hvordan var reaksjonen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå