AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Noen med tips til hvordan jeg blir kvitt lyskestrekk? Har hatt det i ca 9 måneder og det går jo aldri over! Gjort tøyeøvelser og presseøvelser, men erfaringen min er at jeg blir verre etterpå. Kan det være jeg tøyer for hardt? Hadde også en løpefri måned, uten at det hjalp. Har hørt om ultralyd mot strekk, er det noen vits i? Ev akupunktur? Råd tas imot med takk Anonymous poster hash: d9483...828
Martine-1337 Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Har du forsøkt å oppsøke lege/fysioterapaut?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Ja, vært hos lege. Har ikke fått time hos fysio enda, er veldig lang ventetid. Fikk tøyeøvelsene av en fysio jeg kjenner. Anonymous poster hash: d9483...828
JHF Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Det som hjalp meg var behandling hos fysioterapaut. Hun brukte både akupumktur og sjokkbølgebehandling. Etter et par behandlinger begynte jeg også med øvelse hjemme som skulle styrke og forbygge nye lyskestrekker, Har du prøvd å få time hos private fysioterapauter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå