Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skjedde? Hvor møtte du fyren og hvor lenge hadde du kontakt med han før dere møttes?

Det er vel strengt tatt individuelt...? Jeg har hatt samme opplevelse som ts selv, hadde aldri trodd det på forhånd, men det går an å gå seg på en smell på første date. Man har funnet noe man tror er det man er ute etter, blir avvist og mister selvtilliten i samme slengen. Ikke bare, bare det.

Anonymous poster hash: 2fc01...ebc

Sier ikke at det er galt å føle som hun gjør - prøvde bare å sette ting litt i perspektiv.

Og dersom man ikke tåler et avslag etter et første møte, så bør man nok gå litt i seg selv før man kaster seg ut på "markedet". Jekke ned stoltheten litt, og erkjenne at man ikke kan være drømmedamen til absolutt alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan greier du å gå videre? Dette er første gangen i hele mitt liv at jeg blir avvist, og jeg greier ikke å takle det...

Anonymous poster hash: b0c29...584

Jeg tenker positivt. At det var en grunn til avvisningen, at vi enten ikke passet sammen eller han ombestemte seg. Kjipt ja, men bedre å bli avvist på første date enn å dumpa etter 3 år ;) Sett det i perspektiv, så ser du at det ikke er så ille :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt avvist så mange gange at jeg har mistet oversikten hehe. Det blir ikke noe lettere jo mer man blir avvist. Men jeg syns det er bedre å bli avvist av en random jeg har kun møtt noen få ganger, enn av en jeg liker veldig godt og har vært mer seriøs med.

Tenk hvor mange menn vi damer avviser! Jeg avviste nylig en bekjent på facebook, han har prøvd seg på meg lenge men da han skjønte at han ikke hadde noen sjans i havet så ble han sur og slettet meg. Ikke mitt problem :)

Anonymous poster hash: 08b33...c28
Gjest autopilot
Skrevet

Darwins evolusjonsteori ble avvist. The Beatles ble avvist. Mark Zuckerberg ble avvist. Det er mange idioter der ute som ikke vet når de sitter med gull rett fremfor seg ;-)

Slå deg til ro med at han ikke vet hva han går glipp av, og fortsett å lete etter noen med god smak :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...