AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Hvor mange ganger har du blitt avvist før..? Anonymous poster hash: b0c29...584
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 1 gang, og fy faen som det gjorde vondt. Ble aldri avvist frem til nå for første gang.... Alle kan ikke være interessert i deg.... Anonymous poster hash: b0c29...584
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Hver gang. Anonymous poster hash: 2b171...d7d
OppNedPåAlt Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Hadde vært veldig deprimerende å hatt telling på det. Ikke nødvendigvis for at det er så mange ganger, men fordi det ikke er bra å fokusere på det negative. Styrt vinglasset og gå ut i sola. Livet går videre 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Hver gang. Anonymous poster hash: 2b171...d7d Det føles jævels.. ikke sant? Jeg blir frustrert, irritert, lei meg og sur på meg selv..... Hva er galt med meg? Men så tenker jeg, ikke alle som må like deg. Den rette kommer tilslutt Anonymous poster hash: b0c29...584
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Hadde vært veldig deprimerende å hatt telling på det. Ikke nødvendigvis for at det er så mange ganger, men fordi det ikke er bra å fokusere på det negative. Styrt vinglasset og gå ut i sola. Livet går videre Hvordan greier du å gå videre? Dette er første gangen i hele mitt liv at jeg blir avvist, og jeg greier ikke å takle det... Anonymous poster hash: b0c29...584
Ferny Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Hvordan greier du å gå videre? Dette er første gangen i hele mitt liv at jeg blir avvist, og jeg greier ikke å takle det... Anonymous poster hash: b0c29...584 Bare avvist, eller blitt gjort slutt med... eller hva er greien?
Gjest Svampebob1 Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Hvordan greier du å gå videre? Dette er første gangen i hele mitt liv at jeg blir avvist, og jeg greier ikke å takle det... Anonymous poster hash: b0c29...584 Gå i deg selv.. Se hva du mener at du gjorde feil. Se om det faktisk er noe du kunne ha gjort annerledes og om det ville vært riktig for deg. Ta lærdom av dette og jobb med å forbedre deg selv på de punktene du er misfornøyd med. Gjør dette mange nok ganger og du lærer deg selv å kjenne såpass godt slik at det ikke gjør så vondt å bli avvist lenger. Spesielt når du vet at du har gjort det som er riktig og at hvis du hadde gjort det noe annerledes, så ville du ha gått på akkord med din egen personlighet.. Og det er ikke noe digg :-P. Dette kalles å bygge en selvfølelse... Eller å finne seg selv. Same shit, egentlig ;-). Endret 20. mai 2014 av Svampebob1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 Bare avvist, eller blitt gjort slutt med... eller hva er greien? Ble avvist på første date..... Anonymous poster hash: b0c29...584
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 Gå i deg selv.. Se hva du mener at du gjorde feil. Se om det faktisk er noe du kunne ha gjort annerledes og om det ville vært riktig for deg. Ta lærdom av dette og jobb med å forbedre deg selv på de punktene du er misfornøyd med. Gjør dette mange nok ganger og du lærer deg selv å kjenne såpass godt slik at det ikke gjør så vondt å bli avvist lenger. Spesielt når du vet at du har gjort det som er riktig og at hvis du hadde gjort det noe annerledes, så ville du ha gått på akkord med din egen personlighet.. Og det er ikke noe digg :-P. Dette kalles å bygge en selvfølelse... Eller å finne seg selv. Same shit, egentlig ;-). Jeg skulle ikke ha vært meg selv. Kanskje han kunne ha likt meg bedre? Anonymous poster hash: b0c29...584
Gjest Svampebob1 Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Jeg skulle ikke ha vært meg selv. Kanskje han kunne ha likt meg bedre? Anonymous poster hash: b0c29...584 Det fungerer ikke så bra i lengden, dessverre. Det beste er å finne noen som liker deg for akkurat den du er... På godt og vondt. Jenter som tør å være seg selv er vakkert... Og sjeldent å finne. Ikke vær flau over deg selv.
Ferny Skrevet 20. mai 2014 #12 Skrevet 20. mai 2014 Ble avvist på første date..... Anonymous poster hash: b0c29...584 Det må du tåle. Tenk heller litt sånn at fyren ikke har sett noe særlig av deg som person. Han kjenner deg jo knapt - verre å bli avvist av en du har datet lenge, eller kanskje også blitt kjæreste med. I dette tilfellet har du vel ikke akkurat rukket å få følelser for fyren heller - det kunne vært langt verre. Og det er jo sånn - man kan ikke ha kjemi med ALLE. Det betyr ikke at du ikke er en flott jente likevel. Ikke ta det så tungt. Går man gjennom livet uten å bli avvist en eneste gang, så har man enten ikke turt å satse, eller så har man siktet altfor lavt. Opp med hodet!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #13 Skrevet 20. mai 2014 Ble avvist på første date..... Anonymous poster hash: b0c29...584 Hva skjedde? Hvor møtte du fyren og hvor lenge hadde du kontakt med han før dere møttes? Det må du tåle. Tenk heller litt sånn at fyren ikke har sett noe særlig av deg som person. Han kjenner deg jo knapt - verre å bli avvist av en du har datet lenge, eller kanskje også blitt kjæreste med. I dette tilfellet har du vel ikke akkurat rukket å få følelser for fyren heller - det kunne vært langt verre. Og det er jo sånn - man kan ikke ha kjemi med ALLE. Det betyr ikke at du ikke er en flott jente likevel. Ikke ta det så tungt. Går man gjennom livet uten å bli avvist en eneste gang, så har man enten ikke turt å satse, eller så har man siktet altfor lavt. Opp med hodet! Det er vel strengt tatt individuelt...? Jeg har hatt samme opplevelse som ts selv, hadde aldri trodd det på forhånd, men det går an å gå seg på en smell på første date. Man har funnet noe man tror er det man er ute etter, blir avvist og mister selvtilliten i samme slengen. Ikke bare, bare det. Anonymous poster hash: 2fc01...ebc
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #14 Skrevet 20. mai 2014 Hva skjedde? Hvor møtte du fyren og hvor lenge hadde du kontakt med han før dere møttes? Det er vel strengt tatt individuelt...? Jeg har hatt samme opplevelse som ts selv, hadde aldri trodd det på forhånd, men det går an å gå seg på en smell på første date. Man har funnet noe man tror er det man er ute etter, blir avvist og mister selvtilliten i samme slengen. Ikke bare, bare det. Anonymous poster hash: 2fc01...ebc Jeg er redd for å bli avslørt om han er på kg. I hvertfall satt vi et sted på C og snakket. Vi lo og snakket om all slags mulig... Nei da, der fikk jeg meg en smell.... Ingen klem heller.... Anonymous poster hash: b0c29...584
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #15 Skrevet 20. mai 2014 Snu det rundt og se det slik at alle som vil ha en bra partner vil bli avvist. Selv en smellvakker kvinne med en bra personlighet vil oppleve at hun ikke er en fyrs "type" eller kan blir brukt for sex. Noen menn går jo etter vakre kvinner fordi de er som trofeer, og dermed kan en vakker kvinne oppleve mange useriose tilbud. Når du gir det en sjanse med en mann du synes virker bra og kanskje strekker deg litt utenfor din liga, er avvisning alltid en mulighet. Den eneste måten å unngå det på er å "play it safe" og bare akseptere mennene som kommer krypende som ikke har annet fatt. De eneste kvinnene jeg kjenner som aldri har blitt avvist - dvs. går fra forhold til forhold - dater nedover. På samme vis vil kjekke og attraktive menn ofte blir avvist. Menn som har suksess med kvinner er blitt avvist oftere enn menn som ikke har det, de er bare mer proaktive. Dersom det var lett å finne en livspartner ville du ikke satt pris på ham. Det er hardt for absolutt alle å finne den beste partneren man kan finne som man samtidig er kompatibel med. Her har du kun investert litt tid og effort, men etter kun en date er du ikke veldig involvert. Sett en strek over det og gå videre. Sett pris på at det skjedde såpass tidlig uten at sex var i bildet. Anonymous poster hash: 1e8e7...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #16 Skrevet 20. mai 2014 1 gang. Derimot er jeg nå mye voksnere og fornøyd med meg selv nå, så når jeg treffer på ham på butikken o.l så liker jeg å tro at han angrer nå Anonymous poster hash: f0dc0...552
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #17 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har blitt avvist 3 ganger.. I 2 av 3 tilfeller visste jeg at vi ikke hadde kjemi, at det var feil, men jeg klarte ikke å manne meg opp å faktisk si det. Så det kom ikke som en overraskelse at de avviste meg:P I det 3 tilfelle følte jeg kjemien var helt fantastisk og jeg syntes han var verdens nydeligste gutt, men jeg gjorde den feilen at jeg hadde sex med han på 2 date fordi jeg var helt oppslukt i han og trodde jeg hadde møtt "the one", dermed så han på meg som en hore som lå med alt og alle og avviste meg et par dager etterpå. Det gjorde ganske vondt - han var da like "billig". Så har aldri hatt sex med noen jeg virkelig har likt så fort igjen.. Anonymous poster hash: 7ca90...06d
Sunbeam Skrevet 20. mai 2014 #18 Skrevet 20. mai 2014 Én gang som jeg kan huske, men det var en random fyr på fylla så det bryr jeg meg ikke nevneverdig om. Med det sagt betyr ikke det at jeg aldri blir avvist, det betyr heller at jeg sjelden tar sjansen fordi jeg er redd for å bli avvist
-Fiona- Skrevet 20. mai 2014 #19 Skrevet 20. mai 2014 Tja, opplevde det vel for 1. gang nå i helgen. En "mann" som har vist alle de rette signalene i 6 måneder, for så å snu på hælen i det øyeblikket jeg tar det opp. Og ikke nok med det - han stormet rett etter neste "offer" like etterpå. Takk for den. Tenk å ha vært hodestups i et menneske som viser seg å være SÅ likegyldig til det hele da For å si det sånn - aldri mer mannfolk og dating, den der ødela all min tro på kjærlighet.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #20 Skrevet 20. mai 2014 Tja, opplevde det vel for 1. gang nå i helgen. En "mann" som har vist alle de rette signalene i 6 måneder, for så å snu på hælen i det øyeblikket jeg tar det opp. Og ikke nok med det - han stormet rett etter neste "offer" like etterpå. Takk for den. Tenk å ha vært hodestups i et menneske som viser seg å være SÅ likegyldig til det hele da For å si det sånn - aldri mer mannfolk og dating, den der ødela all min tro på kjærlighet. Du er ikke alene om det -TS Anonymous poster hash: b0c29...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå