Kardinal Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Som tittelen sier så lurer jeg på hvor dere får inspirasjon til bryllupet? Tips til gode blogger/nettsider, forum, søkeord på google/instagram, DIY, facebookgrupper og blader mottast med takk
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Tenker bare etter hva vi ønsker og hvordan vi gjerne vil tenke tilbake på hvordan det var. Hvordan vi er som personer, og hva som passer oss. Mest av alt vil vi at gjestene skal trives, så angående hele dagen har vi tatt utgangspunkt i hvordan dagen blir flott for alle. Anonymous poster hash: c6239...919
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 www.norwegianweddingblog.blogspot.no Om du liker den stilen er den spesielt fin, men kan selvfølgelig trigge fantasien uansett Anonymous poster hash: 4dc47...ac6
Nenna2 Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Leter etter bilder på Pinterest. Utrolig mye fint! :-)
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Pinterest mest Er det forresten bare meg som ikke skal ha vimpler, lysestaker med vann/blomster/flytelys, candybar, pastellfarvede ballonger og norgesglass som vaser/lysholdere/skåler? Blir helt motsatt jeg når "alle" har det samme, da skal jeg IKKE ha det! Anonymous poster hash: 90de2...152
Nenna2 Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Pinterest mest Er det forresten bare meg som ikke skal ha vimpler, lysestaker med vann/blomster/flytelys, candybar, pastellfarvede ballonger og norgesglass som vaser/lysholdere/skåler? Blir helt motsatt jeg når "alle" har det samme, da skal jeg IKKE ha det! Anonymous poster hash: 90de2...152 Jeg synes liksom at "alle" har "alt". Har lyst til å komme på noe nytt og kreativt, men har ikke funnet det helt store enda. Hadde tenkt å ha candybar, men tror ikke vi skal ha noe av det andre.
Kardinal Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2014 Pinterest mest Er det forresten bare meg som ikke skal ha vimpler, lysestaker med vann/blomster/flytelys, candybar, pastellfarvede ballonger og norgesglass som vaser/lysholdere/skåler? Blir helt motsatt jeg når "alle" har det samme, da skal jeg IKKE ha det! Anonymous poster hash: 90de2...152 Nei, du er ikke alene Selv om det av og til kan virke slik ______________ Fant en blogg som jeg måtte lese litt gjennom. Utrolig gjennomført (og oversiktig blogg), men kan få presentasjonsangst av mindre
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #11 Skrevet 24. mai 2014 Dere som bruker pinterest. Det man pin'er kommer vell ikke automatisk til facebook sida? Ser bare det er utrolig mange som deler pin'er på facebook Anonymous poster hash: 0afd8...19b
Birdo Skrevet 24. mai 2014 #12 Skrevet 24. mai 2014 Pinterest mest Er det forresten bare meg som ikke skal ha vimpler, lysestaker med vann/blomster/flytelys, candybar, pastellfarvede ballonger og norgesglass som vaser/lysholdere/skåler? Blir helt motsatt jeg når "alle" har det samme, da skal jeg IKKE ha det! Anonymous poster hash: 90de2...152 Er sånn selv, men er det noe jeg syns er veldig fint så blåser jeg i om andre også har det. Skal ha vaser med kuler og telys da, så det på Pinterest å ble helt solgt!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #13 Skrevet 24. mai 2014 Dere som bruker pinterest. Det man pin'er kommer vell ikke automatisk til facebook sida? Ser bare det er utrolig mange som deler pin'er på facebook Anonymous poster hash: 0afd8...19b Det velger du selv under innstillingene på pinterest. Anonymous poster hash: 7bc5d...c5c
MockingJay Skrevet 25. mai 2014 #14 Skrevet 25. mai 2014 Jeg har funnet masse her ; http://rachel.blogg.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå