missdior Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Er det noen som har vært på London Dungeon? Jeg er veldig glad i historie og digger å se på gamle ting og høre om gammel og skummel historie. MEN, jeg er pissredd for spøkelseshus forekesempel, og jeg turte ikke gå gjennom den "skumle" gangen på Madame Tussauds etter torturavdelingen.. Så, hva går London Dungeon ut på? Jeg har googlet litt, men kom aldri frem til noe skikkelig svar på hva som skjer der. Er det folk som går rundt og skremmer deg, eller er det bare utstilling? Er det dukker der? Jeg er livredd for dukker (sånne som står på krigsmusemer osv.. var ikke redd for dukkene på Madame Tussauds! ) Er dette noe for meg?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Det er ulike forestillinger der publikum blir bedt om å bli med... Det var ikke jeg forberedt på, så jeg syntes det var kjempeekkelt. Hvem som helst kunne bli plukket ut til å drites ut foran en gruppe på kanskje 20 stk, så om dette er noe du ikke liker, vil jeg anbefale deg å finne på noe annet. Om det ikke er helt krise, kan du jo evnt prøve å gjemme deg bak noen for å signalisere at du ikke er gira på skuespill. Ellers synes jeg opplegget var bra og interessant, og ikke så altfor skummelt! Anonymous poster hash: c3dfb...4f1
Silfen Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Det er mange, mange år siden jeg var der, så det er sikkert en del endret nå. Det var folk utkledd som gikk rundt, bødler og døden og alt sånt. Jeg fikk døden på nakken, han skremte meg bak hver krok og jeg hylte jo, så det var jo sikkert dritmorsomt. Eller, det var morsomt. Det var ikke noe utdritning på noen måte den gangen.
missdior Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Det er ulike forestillinger der publikum blir bedt om å bli med... Det var ikke jeg forberedt på, så jeg syntes det var kjempeekkelt. Hvem som helst kunne bli plukket ut til å drites ut foran en gruppe på kanskje 20 stk, så om dette er noe du ikke liker, vil jeg anbefale deg å finne på noe annet. Om det ikke er helt krise, kan du jo evnt prøve å gjemme deg bak noen for å signalisere at du ikke er gira på skuespill. Ellers synes jeg opplegget var bra og interessant, og ikke så altfor skummelt! Anonymous poster hash: c3dfb...4f1 Akkurat det er ikke noe problem, jeg elsker å være i senter av oppmerksomhet Så du synes ikke det var veldig skummelt? Det er mange, mange år siden jeg var der, så det er sikkert en del endret nå. Det var folk utkledd som gikk rundt, bødler og døden og alt sånt. Jeg fikk døden på nakken, han skremte meg bak hver krok og jeg hylte jo, så det var jo sikkert dritmorsomt. Eller, det var morsomt. Det var ikke noe utdritning på noen måte den gangen. Åh fyfaen, jeg hadde nok kunne opptrådt som døden nr2 hvis de gjør sånt enda! Æææh, høres superskummelt ut.. MEN, jeg skal klare det Takk for svar forresten Endret 20. mai 2014 av missdior
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Akkurat det er ikke noe problem, jeg elsker å være i senter av oppmerksomhet Så du synes ikke det var veldig skummelt? Neei, jeg synes ikke det. Men det var alltid mørkt og sånn da! Jeg synes skremmehulen på Madame Tussauds var mye skumlere sånn sett. Anonymous poster hash: c3dfb...4f1
missdior Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2014 Neei, jeg synes ikke det. Men det var alltid mørkt og sånn da! Jeg synes skremmehulen på Madame Tussauds var mye skumlere sånn sett. Anonymous poster hash: c3dfb...4f1 Okei, flott For der turte jeg ikke gå inn!
Kjetil E Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Er det noen som har vært på London Dungeon? Jeg er veldig glad i historie og digger å se på gamle ting og høre om gammel og skummel historie. MEN, jeg er pissredd for spøkelseshus forekesempel, og jeg turte ikke gå gjennom den "skumle" gangen på Madame Tussauds etter torturavdelingen.. Så, hva går London Dungeon ut på? Jeg har googlet litt, men kom aldri frem til noe skikkelig svar på hva som skjer der. Er det folk som går rundt og skremmer deg, eller er det bare utstilling? Er det dukker der? Jeg er livredd for dukker (sånne som står på krigsmusemer osv.. var ikke redd for dukkene på Madame Tussauds! ) Er dette noe for meg? Jeg synes London Dungeon var langt bedre før. Da man kunne gå rundt i ro og mak på egen hånd og se og bruke den tid man ønsket på de forskjellige tablåene. Nå må du følge med en gruppe rundt, hvor det er skuespillere. Og båttur med mere. Slik det er nå er det blitt alt for mye tivoli etter min smak.
missdior Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2014 Takk for alle svar! Har sett litt mer på nettsiden og det ser ut som at det ikke er sååååå skummelt. Gleder meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå