Gå til innhold

Migrene? Egenmelding?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som resepsjonist og har hatt migrene siden fredag. Det begynte lett men det har blitt jobbigere under disse dagene. Jeg skal jobbe imorgen men synes jeg ikke kommer til å klare det. Har vanskeligt å snakke, klarer ikke av lyd og lys (har hatt gardinene nede og alle lys slekt hele dagen). Kan jeg bruke egenmelding ved migrene?



Anonymous poster hash: 85e71...d68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Timber

Det kan man ja. Men har du ofte migrene kan det være fordel med sykemelding så du ikke bruker opp egenmeldingene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foler meg svak og, klarer ikke å spise uten å fole som at jeg skal kaste opp, mine armer foles tunge, osv.

Aldrig hatt migrene tidligere i mitt liv.


Anonymous poster hash: 85e71...d68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man ja. Men har du ofte migrene kan det være fordel med sykemelding så du ikke bruker opp egenmeldingene dine.

Okei. Jeg har aldri hatt migrene tidligere, har booket legetime for torsdag i denne uke. Spiser man medisin for det?

Anonymous poster hash: 85e71...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort, da det blir vanskelig å jobbe med dundrende hodepine, oppkast og lysskyhet. Har du medisiner du kan ta? Så slipper du å ha så langvarig hodepine pluss at du kan gå på jobb som normalt når det har gitt seg :) Kun brukt det en gang før jeg fikk medisiner, etter dette har det ikke vært behov. Plages heldigvis skjeldent med migrene.

Endret av Aliqua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Jeg har aldri hatt migrene tidligere, har booket legetime for torsdag i denne uke. Spiser man medisin for det?

Anonymous poster hash: 85e71...d68