Gå til innhold

Gjenglemt tampong


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å dø litt nå. Må bare lufte dette med noen og høre hva andre mener.

Jeg klarte det uvirkelige, virkelig. Skulle sette i en tampong for fem dager siden, men da jeg skulle dra ut den gamle var det ingen tråd der. Jeg tenkte ikke mer over det der og da, og satte i en ny.

Det er veldig rart om jeg ikke har brukt tampong, for da ville det vært blod i hele senga (ser jeg for meg). OG veldig rart av meg å 'glemme det' før jeg la meg.

I ettertid har jeg virkelig lurt på om jeg har den gamle tampongen oppi der enda :sjokkert: ! Prøvde alle tipsene jeg fant på nettet, men klarte virkelig ikke kjenne noe der selv. Var derfor med godt mot og kontaktet legevakten (igår). De ga meg time og jeg fikk komme inn.

Legevakten prøvde å få spekulumet inn, men det gikk ikke. Legen prøvde med tanga og kjente etter med fingrene men han fant heller ingenting. Han tok også kontakt med gynekolog som sa hvis han ikke kjente noe så var det ingenting inni der.

Jeg, flau som jeg var gikk hjem igjen. Med like vondt i magen som før. MEN, han fikk ikke et skikkelig "bilde" men trodde det ikke var noe. Men, jeg måtte ta kontakt med en gang om jeg fikk feber eller andre sykdomstegn.

Legen var ikke sikker på at det ikke var en tampong der inni, men trodde. Jeg har vondt der jeg tror mine eggstokker er, på begge sider. Ikke hele tiden, men akutt, som når jeg ler eller strammer magemusklene. Det er vondt å trykke inni ny tampong (noe det ikke pleier å være).

Jeg fortalte alt dette til legen også. OG, jeg tror enda at jeg har en tampong inni der, som ligger å rotner og tilslutt kommer til å gjøre meg dødssyk. Hva tror dere? Jeg er helt fortvila og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. :grine:


Anonymous poster hash: 612c1...686



Anonymous poster hash: 612c1...686
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De magesmertene høres ikke spesielt bekymringsverdige ut. Hvis du får konstante smerter som ikke blir bedre, eller feber bør du kontakte lege. Skjeden er ikke særlig dyp, og hvis man ikke kjenner noe med fingrene, og dere er flere som har leita oppi der, ville jeg slått meg til ro med det.

Jeg tror det største problemet her er din bekymring og usikkerhet. - Men den skal man også ta på alvor. Hvis du ikke greier å glemme det, synes jeg du skal bestille deg time til fastlegen slik at de får tatt en skikkelig GU, med spekulum.




Anonymous poster hash: de60a...a48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...