Gå til innhold

Hva er for mange?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når er grensen for "for mange" seksuellpartnere nådd?

Anonymous poster hash: 667c8...10a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor gammel man er. 20 er drøyere når man er 17 enn når man er 30.

Anonymous poster hash: dd0cb...729
  • Liker 2
Skrevet

Så lenge man er beskyttet så synes jeg ikke det er noen viss grense på hva som er "for mange". Det er vel opp til hver enkelt. Meeen, om en mann hadde sagt at han hadde ligget med 100+ hadde jeg blitt litt skeptisk!

Skrevet

Kunne ikke sagt meg mer enig. Syns det va drøyt med venninna mi som var oppe i åtte før hun fylte 14.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke sagt meg mer enig. Syns det va drøyt med venninna mi som var oppe i åtte før hun fylte 14.

Oida.. :s

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du er rundt 17 er ti langt over det jeg hadde syntes var greit på den tiden. Er du nærmere 30 er 20 sexpartnere greit. Men jeg vet ikke om jeg hadde likt det hvis det var over 20. Hvis jeg liker fyren godt nok, så driter jeg i hvor mange han har ligget med, men når det er mange begynner man jo å lure litt. Det sier jo mye om en person hvor lett man tar det med sex, og om man bare hopper til køys med hvem som helst.

Anonymous poster hash: 283f8...7ff
  • Liker 2
Skrevet

Det jeg lurer på er hvorfor jeg klikker meg inn på tråder jeg vet irriterer vettet av meg. Du har pult for mange når du selv mener du har pult for mange. Du har pult for få når du selv mener du har pult for få.

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig å fylle andres kvote? Er det virkelig så ekstremt viktig å ligge på gjennomsnittet? Når jeg har snakket med partnere om min sexhistorikk er det historiene som har vært interessante, ikke antallet. Det er via de man blir kjent, ikke ved å sette opp en liste bestående av tall, for så å sammenligne og se hvem som kom best ut. Kanskje har jeg bare hatt flaks med mine partnere som har hatt samme syn på dette som meg, i så fall håper jeg at den flaksen blir med meg videre.

Vær glad i sexen du har, vær glad i menneskene du har sex med. Så ordner det seg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

DET FINNES IKKE KUN ETT SVAR PÅ ET SLIKT SPØRSMÅL.

Måtte bare få det frem i CapsLock slik at alle får det med seg,noe brukeren ovenfor oppsummerer.

For noen er 5 stykker for mye, for andre er 15 stykker for mye - du får bestemme selv hva du synes er for mye,og ikke sammenligne deg med andre.

Anonymous poster hash: 09dcb...f32
  • Liker 1
Skrevet

For mange er når du angrer på det, ikke påvirket av hva andre sier.

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg ikket døyt rundt antallet sexpartnere noen har. Det er værre om de har vært uforsiktig og sier at de har hatt x/xx antall kjønssykdommer. Men så lenge de er og har vært sykdomsfrie og vært forsiktige, så kan de ha 1000 partnere for det jeg bryr meg.

AnonymBruker
Skrevet

Og hvis man har hatt 20 når man er 17 og fremdeles har 20 når man er 80 da?

Anonymous poster hash: d385d...7d1

Skrevet

Jeg syns det er helt og holdent opp til en selv. Føler man at man har hatt for mange er det jo helt åpenbart at man har det (uavhengig om det er 2 stk eller 200 stk). Angrer man er det også en indikasjon.

Skrevet

Når man blir gravlagt! Da er det ikke mulig å oppnå flere............maxgrensen er dermed nådd!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at godt over dobbelte av det jeg har hatt er mye. Det er rundt 20, så hvis det er mye over 40 synes jeg det er litt drøyt.

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det nå, det var viktigere når jeg var rundt 20, nå er jeg 26 og det har godt opp for meg at damer er like glad i sex som menn.

Anonymous poster hash: e901b...d33
Gjest New_Girl
Skrevet

Hvis du selv syns du har for mange, så er det for mange. Ellers så skjønner jeg ikke hva andre skal bry seg med det for.

AnonymBruker
Skrevet

En kompis jeg kjenner er 28 og har nærmere 100 partner, så han kommer helt sikkert til å ha mer ons...

Anonymous poster hash: 2ff29...530
Gjest Blyanten
Skrevet

Nja, tja.. Så lenge man kan telle de på en hånd eller to, så er det ok. Noe mer, neh..

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt litt over 100 cirka

- Jente

Anonymous poster hash: 2ff29...530

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...