Gå til innhold

er dette mye mat for en dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En grov baguette med brie og spekeskinke, en skinny latte, to knekkebrød med makrell i tomat og en håndfull lakris?

At det ikke har vært tidenes sunneste dag vet jeg...

Anonymous poster hash: e263f...272

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ekstremt lite. Du må spise mer.

Anonymous poster hash: 53fa0...501
  • Liker 14
Skrevet

Høres altfor lite ut.. Hvorfor spiser du så lite?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

En grov baguette med brie og spekeskinke, en skinny latte, to knekkebrød med makrell i tomat og en håndfull lakris?

At det ikke har vært tidenes sunneste dag vet jeg...

Du har kun ramset opp frokosten og lunsjen din. Hva spiste du til middag og kvelds?

Anonymous poster hash: 60e30...079

• Liker 7
Skrevet

Sier ikke det seg selv?

Gjest Wallet
Skrevet

Det svaret tror jeg du vet godt selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser vanligvis sunt og har da kontroll på kaloriene. Men i dag har jeg vært på farten og kjøpt mat på bakeri, og aner ikke kaloriinnhold eller om det er mye eller lite mat. :)

Skrevet

Ser ut som en litt stor frokost.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva er grunnen til at dette er så viktig for deg?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dere så stygge? Jeg holder på å bli frisk fra en spiseforstyrrelse og spiser vanligvis etter en matplan. Å spise uten gram og sammensetning er et gigantisk steg for meg som jeg er ganske stolt av. Men fordi jeg har vært syk vet jeg ikke hva som er normal mengde mat eller ikke, derfor tenkte jeg å spørre her inne. Skjønner ikke behovet for å være ekkel?

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor er dere så stygge? Jeg holder på å bli frisk fra en spiseforstyrrelse og spiser vanligvis etter en matplan. Å spise uten gram og sammensetning er et gigantisk steg for meg som jeg er ganske stolt av. Men fordi jeg har vært syk vet jeg ikke hva som er normal mengde mat eller ikke, derfor tenkte jeg å spørre her inne. Skjønner ikke behovet for å være ekkel?

Skriv det i hovedinnlegget da. Og ingen har vært ekle!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle jeg det, jeg stilte bare et enkelt spørsmål.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle jeg det, jeg stilte bare et enkelt spørsmål.

Og du får enkle svar- det er veldig lite mat.

Du har spist frokost og lunsj. Ikke middag. Eller kvelds.

Anonymous poster hash: 53fa0...501

• Liker 7
Gjest Wallet
Skrevet

Hvordan skal vi vite at du har hatt en spiseforstyrrelse? Du må skrive det da, sånn at vi kan ta hensyn til det. For å svare en gang til: Ja, det er for lite mat. :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

En slik opplysning bør legges til i hovedinnlegget. :) Maten du spiste tilsvarer en normal frokost og lunsj. Så det var ikke for mye. Hadde du lagt til en middag, hadde det vært akkurat passe mengde mat for en dag. :)

• Liker 1
Skrevet

Huh, det der ser omtrentlig ut som mitt dagsinntak av mat, faktisk. Og det er ikke noe jeg er stolt over akkurat, så ja - det er altfor lite. Og nei, ikke videre sunt alt, men når du får i deg så lite så er de ekstra kaloriene det som holder deg oppe på beina tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

En slik opplysning bør legges til i hovedinnlegget. :) Maten du spiste tilsvarer en normal frokost og lunsj. Så det var ikke for mye. Hadde du lagt til en middag, hadde det vært akkurat passe mengde mat for en dag. :)

Takk. Har som sagt vært på farten i hele dag, så har ikke fått laget middag. Men da skal jeg se om jeg finner noe enkelt å spise før jeg legger meg.:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er å være ekkel og hånlig,og er fullstendig unødvendig.

Takk for svar ellers.

Så du skrev at du "spiser sunt ellers" og det stusset jeg over, for alt det du spiste i dag er sunt :)

AnonymBruker
Skrevet

Volummessig er det lite. Ville vurdert å fylle på med noe fyllmat uten for mye kalorier. for eksempel kan du lage en salat til, kanskje knaske på no gulrøtter. Quinoa er en hit på kjøkkenet mitt.

Med så lite fast føde i magen skjønner jeg ikke at du overlever for en hel dag.

Anonymous poster hash: f8e05...df9
  • Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Ah, da har vi forklaringen. Det er ingen her som har ønsket å være stygg mot deg. Det blir bare litt merkelig når en ikke har hele bakgrunnen for hvorfor du spør. Har du en psykolog som følger deg opp på veien til et normalt liv? I så fall tror jeg det er mye bedre å høre med denne personen enn å spørre her på forumet. Her på forumet er de aller fleste velmenende, men det er nok få som har den rette kompetansen til å gi deg de svarene du trenger. Samtidig så er det en og annen person som har sine egne problemer og som derfor rakker ned på andre. Noe som neppe er heldig i din situasjon.

Men for å vare på spørsmålet. Du har nok spist noe mindre en hva en gjennomsnittlig person ville gjort.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...