Gå til innhold

Erfaringer med Thai Airways?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen reiser til Thailand vinteren som kommer, nærmere bestemt Krabi.

Vi vil ha minst mulig mellomlandinger med fly, så lurte litt på Thai Airways som et alternativ (Vett det blir en mellomlanding i Bangkok). Så lurte på om noen har erfaring med disse?

Anonymous poster hash: c1c2b...d5a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er supre! :) God service synes jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, Thai airways er bra :)

Jeg reiste med de innenlands i thailand en kort tur, men merket at servicen og sikkerheten var god :)

Anonymous poster hash: a21c2...96a
  • Liker 1
Skrevet

Jeg elsker Thai Airways! Stilfullt, kjempegod service, god mat.. Ikke noe å bekymre seg for :)

• Liker 1
Skrevet

Thai Airways er blant de beste flyselskapene i verden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Årh! Det var betryggende å høre :) Greit å vite litt på forhånd mtp at flyturen tar 12-13 timer!

Men så blir vi ikke helt enig med oss selv om en liten ting. Vi må ta fly til Oslo pga avstanden så vi må i praksis mellomlande der også. Har mulighet å reise fra Bergen/Stavanger (kjører da bil) men må da mellomlande i Nederland/London(?) samt i Bangkok.

Begge alternativer har 2 mellomlandinger, men jeg føler det er "tryggere" med mellomlanding i Oslo siden der er vi kjent fra før. Innspill? :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flydd med de innenriks i Thailand. Makan til selskap finnes knapt. Var så heldig å fly med helt nytt fly også.

Etter alle hadde komt om bord, fikk vi kald drikke, og noen kluter å vaske oss med. Kjekt når man har stått på en flyplass en god stund. under hele reisen var de topp.

Jeg anbefaler de på det sterkeste

Anonymous poster hash: 5aaea...99d
AnonymBruker
Skrevet

De er fantastiske, jeg har flydd med dem til/fra Thailand, og servicen er super, veldig god mat, gratis drikke op du får så mange puter og tepper du bare vil.

Anonymous poster hash: f8745...44e
Skrevet

Årh! Det var betryggende å høre :) Greit å vite litt på forhånd mtp at flyturen tar 12-13 timer!

Men så blir vi ikke helt enig med oss selv om en liten ting. Vi må ta fly til Oslo pga avstanden så vi må i praksis mellomlande der også. Har mulighet å reise fra Bergen/Stavanger (kjører da bil) men må da mellomlande i Nederland/London(?) samt i Bangkok.

Begge alternativer har 2 mellomlandinger, men jeg føler det er "tryggere" med mellomlanding i Oslo siden der er vi kjent fra før. Innspill? :)

TS

Er du lite reisevant? Da føles vel Gardemoen tryggest. Ellers ville jeg valgt rimeligst alternativ. Amsterdam eller Heathrow er vel ellers hipp som happ, Heatrow litt mere pes hvis skifte av terminal.

Skrevet

Et av de beste flyselskapene jeg har flydd med. Har litt ukomfortable stoler i økonomiklassen, men man overlever.

AnonymBruker
Skrevet

Er du lite reisevant? Da føles vel Gardemoen tryggest. Ellers ville jeg valgt rimeligst alternativ. Amsterdam eller Heathrow er vel ellers hipp som happ, Heatrow litt mere pes hvis skifte av terminal.

Jepp :fnise: Har vært på en 4-5 chater turer til syden, det kan nesten ikke regnes med! Haha :P

TS...

AnonymBruker
Skrevet

Jepp :fnise: Har vært på en 4-5 chater turer til syden, det kan nesten ikke regnes med! Haha :P

TS...

Så lenge du har god tid på flyplassen før neste fly går så er det ikke noe problem :) Det er alltids skilt og ansatte man kan spørre om veien/hjelp. Så hvis dere snakker greit engelsk og ikke har så dårlig tid at derre må løpe til gaten så skulle det gått bra! Jeg hadde nok heller sett på pris og tid når jeg tok avgjørelsen om reiseruta :)

Anonymous poster hash: 200c9...362

Skrevet (endret)

Og om du har samme valg hjem, ville jeg droppet Gardermoen, siden du da må hente bagasjen og sjekke den inn videre selv (om de ikke nå har endret dette).

Endret av thora

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...