Gå til innhold

Mannen min tenner på hull i ørene, normalt?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg lurer på om det er flere der ute som har en mann som meg. Han liker at jeg har mange hull i ørene. Han blir tent av det sier han.

Da vi møttes for mange år siden hadde jeg 4 hull i hvert øre, og dette likte han svært godt. Tror det var grunnen til at han ble interessert egentlig.. Som regel brukte jeg bare det ene på hver side, men siden han syntes jeg burde fylle alle med øredobber gjorde jeg det for han. Fikk mange øredobber i gave fra han etterhvert, noe jeg setter pris på selvsagt.

Etter en stund ønsket han at jeg skulle ta flere hull, helst så mange at hele øret ble fylt opp i en rad på en måte. (dere skjønner sikkert hva jeg mener). Jeg syntes ikke noe særlig om å fylle hele øret, men ga etter og fikk tatt 2 hull til på hver side. Ca et år senere har jeg nå fyllt opp begge ørene slik han ønsker, og jeg må si meg enig med han at det ser fantastisk pent ut! Hadde ikke trodd for noen år siden at jeg skulle gjøre dette for han. Endel jenter gir meg rare blikk men det bryr jeg meg ikke mye om. Noen menn synes det er kjempeflott og spør om hvordan de skal få dama si til å gjøre det samme..

Jeg lurer på om det er andre her som har opplevd noe av det samme? Kanskje med piercinger andre steder? Eller er min mann litt rar på dette punktet?

Alle hullene klarer seg forøvrig godt og gror fint. Jeg går aldri uten noe i hullene lenger. Jeg så en gang ei jente med 5-6 hull i øreflippen som hadde en sølv øredobb som var som en spiral som gikk gjennom alle hullene. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noe slikt? Det tror jeg kunne blitt fint, og mere behagelig å sove med.

Hilsen Beate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hvorfor ikke. :-)

Det er da ikke noe merkeligere å tenne på hull i ørene som å tenne på sexy undertøy, lær eller høye hæler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han synes vel det er sexy med mange hull i ørene da. Noen synes det er sexy med piercing i navlene, brystet eller nesen. Andre liker tatoveringer.

Synes ikke mannen din er unormal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig normalt da? Nei, synes ikke mannen din høres "unormal" ut, men har heller ikke hørt om noen andre som synes det er så voldsomt sexy med hull i ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...