Gå til innhold

Klær i Side, Tyrkia


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er klær billigere i Tyrkia enn i Norge?

Eller er det det bare å pakke med seg sommerklær hjemmefra?



Anonymous poster hash: e8ace...ae5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor i Tyrkia skal du? Og tenker du å kjøpe klær på marked eller på ordentlige kjøpesenter? Zara er billigere der borte, men er ikke en vanvittig prisforskjell. Ellers klarer du nok å fylle klesskapet der borte, men det avhenger jo at hva slags klær du hadde tenkt til å kjøpe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til Side. Har aldri vært der før, så jeg vet ikke hvor jeg skal kjøpe klær. Hvis det er like dyrt i Side som i Norge så kan jeg like godt kjøpe sommerklær her og ta med meg på ferie, istedenfor å fylle på der nede.



Anonymous poster hash: e8ace...ae5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært i Side, men vært mye ellers i Tyrkia. Synes generelt det er vanskelig å finne klær der, mulig det bare er jeg som er kresen. Men de gangene jeg har funnet meg klær er det en del billigere enn i Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær er billig i Tyrkia. Med mindre du kjøper på kjøpesenter, der har de ikke lov å selge "fake" klær, så da er det en relativ dyrere pris på der, enn andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har tonnevis med klær der, men som andre nevner-kommer an på hva du er ute etter.

Fake designerklær har de overalt, og kvaliteten er ofte forbausende god!

I Alanya hadde de egen (ekte) Roxy/Quicksilverbutikk og der kjøpte jeg en del plagg en gang, til en veldig hyggelig pris kontra Norge.

Side har jeg ikke vært i, men jeg antar de har boder med klær overalt der også. Husk å prute :P Synes utgangsprisen er irriterende høy og hater egentlig å prute!

Anonymous poster hash: 6ae39...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å legge til at størrelsene ofte er ganske små i dameklær, litt som Bik-Bok :P

Jeg måtte ofte ha str L og XL, og jeg er 170 og 60 kg.

Anonymous poster hash: 6ae39...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...