Gå til innhold

Buttplugg for mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei på dere.

Her kan jeg lufte mine tanker, jeg er mann på 36 som er singel og har blant annet en buttplugg som nytes i ny og ne.

Hvordan ville dere damer reagere på at den nye typen liker å få prostata stimulert da det gir en helt sinnsyk orgasme kontra uten?

Hvor lenge burde jeg ha den i skapet før jeg tar den fram?

Anonymous poster hash: 81afa...db1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

tumblr_mrch3hauft1qbmz6lo1_400.gif

Anonymous poster hash: 275f3...561
  • Liker 5
Skrevet

Hehe, egentlig ett veldig bra svar men det er du som har gått glipp av noe her ja :)

Jeg lar damene svare og ikke en innbitt uopplyst tidlig 20 årene gutt svare :danse:

Skrevet

Spørs jo helt på dama det. Og hvordan utviklingen av forholdet arter seg. For min del kunne du dratt den frem ganske tidlig, jeg digger sånt. Men ikke første gangen kanskje, da er jeg mest interessert i å bli kjent med kroppen til vedkommende, og tror jeg hadde reagert litt hvis det hadde dukket opp et leketøy alt da. Etter et par møter derimot ville jeg tatt det i mot med åpne armer. Se ann dama du. Er i starten av 20-årene hvis det er relevant informasjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takker for ett godt svar goldenstove, får håpe resten av damene er som deg, åpne for det meste så lenge man liker det :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på samme alder.

Jeg hadde blitt svært positivt overrasket dersom det viste seg at min nye flamme liker slikt. Jeg liker nemlig sånt selv, både å gi og å få.

Det finnes flust av menn som mener at dette er et nei-nei-område, og det er greit nok det. Men for at jeg skal føle at jeg får et fullverdig sexliv i lengden må mannen være åpen for eksperimentering på mange områder.

Ang leketøy: Jeg hadde satt mest pris på om vi kunne gå til innkjøp av nye leketøy sammen. Gamle leketøy minner meg om at mannen har en fortid og har hatt sex med andre, og det har jeg ikke lyst til å bli påminnet akkurat i denne settingen. Altså synes jeg du skal droppe leketøyet du har. Når dere har vært sammen såpass lenge at hun har skjønt at du liker slike ting, kan du, hentyde til dama at du kunne tenke deg å kjøpe noe gøy sammen, og så f,eks, vise henne hva du kunne tenke deg i en nettbutikk.

Anonymous poster hash: 69728...046
AnonymBruker
Skrevet

Med svarene jeg får her så må jeg jo nesten poste en kontaktannonse og se hvor det fører meg, men nei tar ikke sjansen på det her hehe.

Skrevet

tumblr_mrch3hauft1qbmz6lo1_400.gif

Anonymous poster hash: 275f3...561

Stakkar deg, du går glipp av noe :icon_lol:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt svært positivt overrasket dersom det viste seg at min nye flamme liker slikt. Jeg liker nemlig sånt selv, både å gi og å få.

Det finnes flust av menn som mener at dette er et nei-nei-område, og det er greit nok det. Men for at jeg skal føle at jeg får et fullverdig sexliv i lengden må mannen være åpen for eksperimentering på mange områder.

Ang leketøy: Jeg hadde satt mest pris på om vi kunne gå til innkjøp av nye leketøy sammen. Gamle leketøy minner meg om at mannen har en fortid og har hatt sex med andre, og det har jeg ikke lyst til å bli påminnet akkurat i denne settingen. Altså synes jeg du skal droppe leketøyet du har. Når dere har vært sammen såpass lenge at hun har skjønt at du liker slike ting, kan du, hentyde til dama at du kunne tenke deg å kjøpe noe gøy sammen, og så f,eks, vise henne hva du kunne tenke deg i en nettbutikk.

Ikke for å være frekk eller vanskelig, men det kan jo hende at det er leker han har kjøpt og brukt alene. Kaster du alle lekene dine hvis du får ny partner, bare for å væressikker på at han ikke tror du har brukt de sammen med andre før?

Jeg har leketøy for anale gleder, og de er bare benyttet alene.

Skrevet

Det er SUPERGREIT med en fyr som er så komfortabel med egen kropp og seksualitet. For min del er det seriøst bare en fordel. Det viser trygghet, åpenhet og lekenhet.

• Liker 1
Gjest Nightwich
Skrevet

Jeg ville tatt det som en deilig overraskelse :)

Det forteller meg at du er trygg på egen seksualitet og har selvtillit og for meg er det mann med stor M :)

Jeg blir lei av menn som er usikre nok til å tenke homo

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg skyter inn ett spørsmål til, hvor mange av dere damer synes det er direkte vemmelig at mannen vil ha noe opp i analen?

Dere homofiserte gutter på 16 år kan la vær å svare :-)

Endret av Fhashion King
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente, og synes det er helt greit. Om han vil bruke noe ekstra for å få sterkere orgasmer så er jeg helt med på leken :)

Anonymous poster hash: 6df50...48e
Skrevet

Jeg skyter inn ett spørsmål til, hvor mange av dere damer synes det er direkte vemmelig at mannen vil ha noe opp i analen?

Dere homofiserte gutter på 16 år kan la vær å svare :-)

Ville syns det var supert! At en mann er så trygg på seg selv er turn on!

AnonymBruker
Skrevet

For min del, og sikkert veldig mange andre sin del så må du putte hva du vil og hvor du vil!

Hvorfor bry seg om hva andre mener om hva du putter i ræven? Om noen synes det er vemmelig, hva så?

Anonymous poster hash: fdde5...7d8
Skrevet

Jeg ville blitt positivt overasket, absolutt! Jeg skal innrømme at jeg er ganske grønn på området selv - vet ikke om jeg hadde likt å få noe oppi der selv, men det hadde absolutt ikke gjort meg noe å stimulere en mann analt - det er vel ikke noe som er deiligere enn å se på at den man er med har det bra, vel.

Men jeg tror det er best å introdusere ideen litt etterhvert. Som goldenstove skriver så er det noe med det å bli kjent med hverandre seksuelt. :) 2. til 3. gangen man møtes for å ha sex tror jeg hadde passet fint for meg, men folk er jo forskjellige. Jeg åpner meg veldig etterhvert til nye sexpartnere, og jeg tror jeg foretrekker at partner er litt slik også. Det er en spennende prossess å bli kjent med hverandre i senga, og jeg tror jeg hadde følt meg litt snytt for det hvis alt hadde kommet frem med en gang.

Gjest Coolaid
Skrevet

Det eneste det minner om er at vedkommende har hatt sex med seg selv... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hei på dere, takker og bukker for mange gode svar og ser jeg er ikke er helt på jordet :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...