AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Jeg er i et forhold med en flott gutt. Vi har vært sammen noen mnd og selv om vi har det fint sammen blir det noen tilpassningskrangler. Problemet er at han syns det er like naturlig for oss å ha sex rett etter en krangel mens jeg blir ofte lei meg og har ikke lyst i det hele tatt. Jeg føler jeg mister noe av tryggheten på han og at denne må gjenopprettes først. Noen andre som føler det sånn ? ..og nei !! Jeg sier ikke nei for å straffe Anonymous poster hash: a1e34...7f6
Destruit Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Jeg er i et forhold med en flott gutt. Vi har vært sammen noen mnd og selv om vi har det fint sammen blir det noen tilpassningskrangler. Problemet er at han syns det er like naturlig for oss å ha sex rett etter en krangel mens jeg blir ofte lei meg og har ikke lyst i det hele tatt. Jeg føler jeg mister noe av tryggheten på han og at denne må gjenopprettes først. Noen andre som føler det sånn ? ..og nei !! Jeg sier ikke nei for å straffe Anonymous poster hash: a1e34...7f6 Har du snakket med han om det ? Og hva sier han eventuelt til det ? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Snakk med han om det. Utenom det så ser jeg ikke problemet, jeg er slik selv. Vil gjerne at alt skal være greit før man har sex. Har man kranglet så er jeg litt for opptatt med å tenke på det enn å ha sex Anonymous poster hash: 8504d...58f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå