Gå til innhold

smerter i kropp og sjel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har slitt psykisk så lenge jeg kan huske. og jada jeg går i behandling for dette (men som desverre hittil ikke har hjulpet et gram i det heletatt. men det har ikke stort å si på dette).

problemet er at jeg har så sykt store smerter. jeg har kjent på disse smertene før. magen som knyter seg. rett og slett kramper i magen. jeg er kvalm. føler ofte at jeg skal kaste opp. jeg er sykt svimmel. og joda. dette kunne vært angst. og det er nok en liten del av det. men problemet er at jeg fikk det i går (har hatt antydninger til slike smerter som har kommet og gått over noen uker. men ikke så lang tid uten bedring). det startet som sagt i går. og det startet med kramper i leggen, sinnsyke kramper i muskelen eller noe i leggen, og dette er fysiske smerter. det er noe jeg har kjent på lenge. jeg sovnet til slutt i smerter, og var sykt kvalm samtidig. det er noe jeg ikke har opplevd før. å være kvalm samtidig med disse krampene. også våknet jeg i morges, og hadde fortsatt krampe i leggen, og kvalm og uggen i magen. samt at jeg var veldig svimmel. nei. ikke omgangssyke eller noe slikt.

jeg la meg igjen sånn 11 og sovnet. fordi jeg er dødssliten, og smertene er så store at jeg ikke klarer å gjøre noen ting. krampene i leggen forsvant litt etterhvert. men er nå tilbake, ikke i lik styrke. men merker det øker på igjen nå. og krampene er i begge beina/leggene nå. samt i lårene. og jeg kjenner det også i armene mine.

jeg er en smule bekymret for at dette ikke er psykiske smerter. slik jeg trudde det var. men noe fysisk. men samtidig. hva slags fysiske problemer skulle det vært? jeg kan ikke peke spesifikk på akkurat hvor jeg har vondt. og hvordan jeg har det. og merker at jeg er veldig fortvilet.

noen som har vært borti noe slikt, og kan gi meg noen råd?

beklager at det ble rotete. men jeg har det vanskelig (utenom disse "smertene") psykisk. og henger ikke helt med på alt.



Anonymous poster hash: 0fded...4f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...