Gå til innhold

Dumt å levere for tidlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mtp feks master, er det dumt å levere før fristen? Gjorde du det? Hvorfor - hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 7d6a7...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke se for meg at det skal være negativt, så lenge det ikke er snakk om å levere slett arbeid flere uker før tiden, når man kunne brukt mer tid på å skrive en bedre oppgave. Jeg kommer sikkert til å forberede meg på å levere min masteroppgave en dag eller to før fristen, bare for å sikre at jeg har beregnet nok tid til printing/binding og slikt. Også veldig kjipt å komme for sent og blir trukket i karakter på leveringsdagen, feks pga forsovelse, trafikkkork, motorstopp, printer som ikke virker, kø på biblioteket, buss/t-banestreik, uvær, sykdom, osv. Vi har fast leveringsfrist kl 12 (noon), jeg synes som regel det er tryggest å levere oppgaver dagen før i tilfelle ullfille.

Hvis du er veldig usikker kan du spørre veilederen din, du er neppe den første som har levert før fristen, eller spurt om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte 7 minutter før fristen.

Er vel ingen som vet når du leverer, vel? Så hva har det å si?



Anonymous poster hash: ec015...95a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat levert min, 2 uker før fristen, elektronisk. Kommer opp dato og tid for leveringen siden det er på nettet. Veileder sa at oppgaven var god, og at den burde leveres sånn den var, er bare redd sensor skal se tidspunktet og tenke "jasså, travel du..."

Anonymous poster hash: 7d6a7...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat levert min, 2 uker før fristen, elektronisk. Kommer opp dato og tid for leveringen siden det er på nettet. Veileder sa at oppgaven var god, og at den burde leveres sånn den var, er bare redd sensor skal se tidspunktet og tenke "jasså, travel du..."

Anonymous poster hash: 7d6a7...0dd

Hvorfor ventet du bare ikke med å levere da? Det er vel det samme om du leverer 2 uker før fristen eller 2 dager? Det kan jo plutselig dukke opp noe du vil endre på..

Anonymous poster hash: ec41f...07f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leverte en uke før fristen. Hvis man har skrevet på oppgaven i mer enn 3 måneder, gjerne 5, synes jeg det ville vært merkelig hvis absolutt alle ble ferdige på samme dag. Folk jobber forskjellig, og det er naturlig at noen er ferdige litt før. Tenk bare på alle dagene man tviler på hele oppgaven eller gjør absolutt ingenting produktivt! Det er ikke et regnestykke som er likt for alle. Jeg hadde en hel måned jeg ikke jobbet med oppgaven grunnet 130 % jobb, mens andre som leverte etter meg hadde jobbet med oppgave hele tiden.



Anonymous poster hash: 6de4c...717
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...