Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og en venninne har planer om å dra på jentetur sammen neste sommer. Da er hun 18 og jeg er 17 1/2. Vi har snakket om Rhodos by eller Faliraki men jeg har hørt at det er veldig dyrt (?). Er det noen som har noen tips til hvor vi kan reise? Vi ønsker å dra et sted med bra uteliv, men ikke for mye og med fine strender :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rhodos har strender med steiner. Dit må dere i alle fall ha med sandaler på standa. Når dere skal dra alene og er unge hadde jeg ville anbefalt Hellas. Etter erfaringer opplever jeg generelt at folk er roligere i Hellas, og jeg har alltid følt meg tryggere i Hellas, i motsettning til Tyrkia f.eks.

Hva med Kreta da? Kjempefin plass med fine strender, og et godt uteliv. Der får du hotel litt utenfor "byen", med gåavstand til barer. Kreta er ikke "partyplassen".

Anonymous poster hash: e5377...44b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville IKKE dratt til Tyrkia. Det er så vanvittig slitsomt der og dere er altfor unge.

Jeg ville heller dratt til Spania.

Anonymous poster hash: cd18e...61b
  • Liker 2
Skrevet

Kreta er topp!

:tommel:

Skrevet

Tusen takk for svar! Det blir nok mest sannsynelig Hellas. Er helt enig med det med Tyrkia. Skal skjekke ut litt det med Kreta :)

Skrevet

Faliraki har europas støste vannpark. Moro!

Gjest Blomst83
Skrevet

Playa de Palma Mallorca.Lange strender,byliv men ikke overdrevent,mulighet for shopping i Palma by,mulighet for arrangert båttur uten fyll, og en busstur unna til en svært badeland.

AnonymBruker
Skrevet

Kreta er toppen!

Anonymous poster hash: f1e95...91c

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor dra til Spania når du kan dra til Hellas ;)

Skrevet

Hvorfor dra til Spania når du kan dra til Hellas ;)

Ja, haha det sier jeg og! Vil heller dit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vis du velger Kreta ville jeg ikke vLgt platanias på Kreta. Platanias er kjempe fint det, jeg var der i fjor og skal dit i år igjen. Men grunnen til at jeg velger og dra tilbake er at det så og si ikke er noe uteliv der, rolig på kveldene og mest pensjonister der. Så ville ikke anbefalt 2 18 åringer og dra dit.

Anonymous poster hash: 503d4...94d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...