Gå til innhold

Sinnsykt ekkel følelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

i 2 dager nå, har jeg hatt en skikkelig ekkel følelse inni meg.

Som om noe er galt eller noe har skjedd.. Klarer heller ikke å slutte å tenke på det.

Tenker med meg selv "hva f... er det?!" Jeg skjønner ikke hvor disse ekle følelsene kommer fra.

Jeg føler på en måte at noen har gått bak min rygg og snakket stygt om meg eller noe. Eller at noen plutselig har funnet ut noe om meg som de ikke liker, og går og sprer rundt til andre.

Vet at jeg høres helt gal ut nå, men disse følelsene har jeg sittet med i 2 dager. At noe er som det ikke skal være. Rett og slett en angstfølelse.

Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig skulle bli slått ut av sånne følelser og tanker :vetikke:

Har du opplevd noe lignende?



Anonymous poster hash: 00e4f...1fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten psykisk knekk? Ta vare på deg selv, snakk ut med en god venn.

Anonymous poster hash: 52806...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten psykisk knekk? Ta vare på deg selv, snakk ut med en god venn.

Anonymous poster hash: 52806...c90

Ja, kanskje det. Men jeg har jo igrunn hatt en veldig fin tid nå i det siste, så jeg synes at det er rart at jeg plutselig skulle få disse følelsene. Har ikke vært på fest i det siste heller, så er ingen fylleangst dette her :P

TS

Anonymous poster hash: 00e4f...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spist skikkelig og fått nok søvn? Ustabilt blodsukker og søvnunderskudd har veldig stor innvirkning på psyken vår.

Er det evt noe som har forandret seg i livet ditt i det siste? Underbevisstheten kan legge merke til veldig små ting og sende varselsignaler hvis den synes det er noe som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje nettopp fordi det har gått så bra, så er du nervøs for at det blir ødelagt? Ikke godt å si :)



Anonymous poster hash: f1f7e...9bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spist skikkelig og fått nok søvn? Ustabilt blodsukker og søvnunderskudd har veldig stor innvirkning på psyken vår.

Er det evt noe som har forandret seg i livet ditt i det siste? Underbevisstheten kan legge merke til veldig små ting og sende varselsignaler hvis den synes det er noe som ikke stemmer.

Spiser normalt, og sover normalt. Tja, jeg har jo gjennomgått mye i det siste. Mye som skjer rundt meg og med livet mitt. Kanskje det er det som er grunnen?

Men likevel forstår jeg ikke hvorfor følelsene og tankene handler om at noen har gått bak ryggen min, o.l.

Kanskje jeg holder på å tørne fullstendig.

TS

Anonymous poster hash: 00e4f...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser normalt, og sover normalt. Tja, jeg har jo gjennomgått mye i det siste. Mye som skjer rundt meg og med livet mitt. Kanskje det er det som er grunnen?

Men likevel forstår jeg ikke hvorfor følelsene og tankene handler om at noen har gått bak ryggen min, o.l.

Kanskje jeg holder på å tørne fullstendig.

TS

Anonymous poster hash: 00e4f...1fa

Om man har uspesifikk angst så leter gjerne hjernen etter noe logisk å være redd for, og du har kanskje lett for å bekymre deg for hva andre mener om deg? At det er noe sårt i deg i utgangspunktet?

Anonymous poster hash: 2f24e...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har uspesifikk angst så leter gjerne hjernen etter noe logisk å være redd for, og du har kanskje lett for å bekymre deg for hva andre mener om deg? At det er noe sårt i deg i utgangspunktet?

Anonymous poster hash: 2f24e...d21

Ja, det tror jeg når du sier det. Jeg kan overreagere en del, og kan ha katastrofetanker om de minste ting. Så du har nok rett. Nå fikk jeg roet meg ned litt, takk :)

TS

Anonymous poster hash: 00e4f...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg når du sier det. Jeg kan overreagere en del, og kan ha katastrofetanker om de minste ting. Så du har nok rett. Nå fikk jeg roet meg ned litt, takk :)

TS

Anonymous poster hash: 00e4f...1fa

Anonymous poster hash: 2f24e...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 2f24e...d21

Ja, det tror jeg når du sier det. Jeg kan overreagere en del, og kan ha katastrofetanker om de minste ting. Så du har nok rett. Nå fikk jeg roet meg ned litt, takk :)

TS

Anonymous poster hash: 00e4f...1fa

Gikk visst litt fort på siste post hehe. Godt å høre! Ta vare på deg selv, slapp av og gjør noe hyggelig og kom deg til hektene igjen. Klem til deg :)

Anonymous poster hash: 2f24e...d21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt lik deg, men dette fordi jeg sliter med dårlig selvfølelse. tenker negativt om meg selv og tror at andre gjør det samme. F.eks sammen med venninne på shopping, alt går fint der og da. Kommer hjem analyserer alt som skjedde, og syns selv noe jeg sa eller gjorde var utrolig dumt/teit, da må venninnen min syns det å.. Tenk om hun sier det dumme videre til en annen venninne også begynner de å ignorere meg osv. Slitsomt å være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...