Gå til innhold

Sexkapader


Sensualitetia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg stod i dusjen her en dag og tenkte på Ham.

Mannen i mitt liv. Min livspartner. Min deilige elsker. Min elskede.

Da jeg kom ut av dusjen og med håndkledet rundt min varme, nydusjede kropp kom Ham bort til meg.

Han strøk meg over ryggen, kysset meg langsomt og på den måten som gir meg sommerfugler i magen og gele i beina.

Så snudde han meg rundt uten et ord, og lot en hånd gli mellom beina mine.

Kysset hadde hatt sin virkning allerede, men da fingrene hans fant det mest følsomme punktet var jeg plaskvåt allerede.

Og da han begynte sin langsomme bearbeidelse av meg var jeg som smør.

Uvist hvor lenge, nytelsen var intens, sakket han og øket tempoet noe som sendte meg inn i den ene orgasmen etter den andre.

Hele tiden kom det stønn, halvkvalte skrik.

Så hørte jeg lyden av glidlås som ble åpnet, og han tok den harde, bankende, deilige pikken sin og trengte inn i meg.

Da han gled sakte ut og inn av meg og samtidig fant punktet mitt igjen svimlet jeg nesten og orgasmen og nytelsen tok overhånd totalt.

En langt knull.... å... jeg var så klar!

Det ante meg at han var leken da han plutselig trakk seg ut av meg, smilte og gikk bare i stua.

Jeg fulgte etter, nå med en lekker blondetruse på.

Da han ba meg komme og sette meg hos ham i sofaen gjorde jeg som han bad om.

Og da jeg så hvor hard han var, da kunne jeg ikke annet enn å ta ham i munnen.

Han elsker det.

Elsker det når jeg lar tunga gli over penishodet, elsker det når jeg erter, slikker, suger, eller bare lar ham knulle munnen min.

Og jeg elsker følelsen av en hard pikk i munnen.

Og jeg elsker en kåt mann hos meg.

Da han ikke ville suges mer (!) ba han meg om å snu meg, han dro trusa mi tilsides, og igjen trengte han inn i meg bakfra.

Den forsmaken jeg fikk på badet var deilig, ømt og sakte.

Nå var det annerledes.

Nå kjørte han pikken sin rett i bunn i meg (elsker det!!) og begynte å knulle meg hardt og kontant.

En hånd på hoften min, en på skulderen mens han gjorde sitt beste for å knulle på meg blåmerker.

Det var så deilig!!!!

Vi stønnet i kor, og jeg kjente jeg gledet meg til å kjenne spruten hans i meg.

Da den kom var det med et langsomt JAAAA!!!!! og jeg kjente hvordan han sprutet så langt inn i meg som han kunne.

Gud som jeg elsker Ham.

:hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen dager siden sist og jeg har så lyst på ham idag.

Lyst til å kjenne den flotte mannen min knulle meg!

Hva skal jeg gjøre frem til han er her igjen tro?

Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doktor

det er noe rart med å bruke Ham med stor forbokstav. Som om du skal pule en gud.

Jeg stod i dusjen her en dag og tenkte på Ham.

Mannen i mitt liv. Min livspartner. Min deilige elsker. Min elskede.

Da jeg kom ut av dusjen og med håndkledet rundt min varme, nydusjede kropp kom Ham bort til meg.

Han strøk meg over ryggen, kysset meg langsomt og på den måten som gir meg sommerfugler i magen og gele i beina.

Så snudde han meg rundt uten et ord, og lot en hånd gli mellom beina mine.

Kysset hadde hatt sin virkning allerede, men da fingrene hans fant det mest følsomme punktet var jeg plaskvåt allerede.

Og da han begynte sin langsomme bearbeidelse av meg var jeg som smør.

Uvist hvor lenge, nytelsen var intens, sakket han og øket tempoet noe som sendte meg inn i den ene orgasmen etter den andre.

Hele tiden kom det stønn, halvkvalte skrik.

Så hørte jeg lyden av glidlås som ble åpnet, og han tok den harde, bankende, deilige pikken sin og trengte inn i meg.

Da han gled sakte ut og inn av meg og samtidig fant punktet mitt igjen svimlet jeg nesten og orgasmen og nytelsen tok overhånd totalt.

En langt knull.... å... jeg var så klar!

Det ante meg at han var leken da han plutselig trakk seg ut av meg, smilte og gikk bare i stua.

Jeg fulgte etter, nå med en lekker blondetruse på.

Da han ba meg komme og sette meg hos ham i sofaen gjorde jeg som han bad om.

Og da jeg så hvor hard han var, da kunne jeg ikke annet enn å ta ham i munnen.

Han elsker det.

Elsker det når jeg lar tunga gli over penishodet, elsker det når jeg erter, slikker, suger, eller bare lar ham knulle munnen min.

Og jeg elsker følelsen av en hard pikk i munnen.

Og jeg elsker en kåt mann hos meg.

Da han ikke ville suges mer (!) ba han meg om å snu meg, han dro trusa mi tilsides, og igjen trengte han inn i meg bakfra.

Den forsmaken jeg fikk på badet var deilig, ømt og sakte.

Nå var det annerledes.

Nå kjørte han pikken sin rett i bunn i meg (elsker det!!) og begynte å knulle meg hardt og kontant.

En hånd på hoften min, en på skulderen mens han gjorde sitt beste for å knulle på meg blåmerker.

Det var så deilig!!!!

Vi stønnet i kor, og jeg kjente jeg gledet meg til å kjenne spruten hans i meg.

Da den kom var det med et langsomt JAAAA!!!!! og jeg kjente hvordan han sprutet så langt inn i meg som han kunne.

Gud som jeg elsker Ham.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er noe rart med å bruke Ham med stor forbokstav. Som om du skal pule en gud.

:ler: du har et poeng der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker og suge ham.

Han har det som for meg er en perfekt penis.

Den er akkurat passe lang og deilig tykk.

Når den er hard strutter den, får fine blodårer fram og jeg kjenner jeg får automatisk lyst til å ned på kne og åpner noen ganger munnen i refleks over synet.

Når de små dråpene samler seg på tuppen MÅ jeg bare borti med tunga... smake litt... slikke litt...

Ta ham i munnen gir meg en deilig følelse av makt.

Jeg har kontroll over hans nytelse og han kommer ikke før jeg lar ham.

Og kjenne pikken hans gli mellom leppene mine... inn i munnen min... åh, det gjør meg lykkelig!

Slikke... suge... ja selv kysse pikken hans i varierende tempo og intensitet... kjenne hvordan han fyller munnen min med pikk...

Og når spruten kommer er jeg villigheten selv til og svelge den. Eller la ham sprute meg i fjeset mens jeg gaper i håp om å få i meg noen deilige dråper.

Deilig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...