Gå til innhold

Grønn avføring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg mørkegrønn løs avføring. Jeg har utrolig vondt i magen. Jeg har ikke spist noe salat eller noe sånnt de siste 48 t. Jeg har heller ikke drikket melk fordi det tåler jeg ikke. Jeg skal på skolen om en time. Har lest at hvis jeg har feber og magesmerter så bør jeg kontakte lege. Jeg jeg har ikke feber, bare skikkelig magesmerter.

Hva burde jeg gjøre? Skal på skolen snart og magen min gjør kjempevondt!

Anonymous poster hash: 2770b...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

star du på antibiotika? hvis ja, kan det være bivirkninger.

har du spist noe spesielt I det siste? mye mat ifb med 17.mai?? kan være noe magen ikke tåler...

mtp at du går på skolen, kan du være fremdeles ung og da kan magen ikke være "moden", som gjør at magen ikke tåler alle slags mat (uten å være 100% sikker, leste noe lignende for et par år siden)...

alltid lurt å ta seg tur til legen.!!!

(er sykepleier).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være galle som farger avføringen. Om du i tillegg har smerter i magen/på høyre side under brystet bør du ta kontakt med lege med en gang. Om galleblæren er betent og sprekker kan du få en alvorlig infeksjon i buken.



Anonymous poster hash: 419b7...cd0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn eller gul avføring kan være tegn på klystridium. Jeg ville bestilt legetime (om du ikke har gjort det enda). Fortalt hva som er galt. Du burde ivertfall holde deg hjemme fra skolen, som du sikkert gjorde. Lykke til! Kom deg til legen, de vet hva som er galt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...