Gå til innhold

Hårvekst nedentil..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg barberer meg nedentil(er jente), men må gjøre det annenhver dag fordi det vokser så fort.. Også har jeg hår litt utpå lårene, mer enn bare det folk kaller bikinilinja :/ Har også hår i rumpa, men det blir verre og verre, vokser utover på skinkene, men bare nedenfor hullet om dere skjønner. Tør ikke ta brasiliansk for jeg er redd de blir kvalme :P jævlig slitsomt å shave hele tiden, klør som faen første dagen..

Anonymous poster hash: f367a...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og du ville diskutere hva da egentlig?



Anonymous poster hash: bd848...c09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt å ha så mye hår? Hvor ofte er det vanlig å shave?

Anonymous poster hash: f367a...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle jenter har såpass mye hårvekst nedentlig. Er en grunn til at brasiliansk vokst innebærer hår helt fra venusberget til oppover rumpen. Du burde skaffe en epilator! :) Da blir hårene tynnere når de vokser ut.



Anonymous poster hash: 5b029...f65
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg, drit i å barbere deg nedentil. Har ikke fått noen klager enda! ;)



Anonymous poster hash: 00c4d...fef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten alle jenter har såpass mye hårvekst nedentlig. Er en grunn til at brasiliansk vokst innebærer hår helt fra venusberget til oppover rumpen. Du burde skaffe en epilator! :) Da blir hårene tynnere når de vokser ut.

Anonymous poster hash: 5b029...f65

Er det ikke jævlig vondt å bruke epilator nedentil? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke jævlig vondt å bruke epilator nedentil? :sjokkert:

Samme tenkte jeg og! Syntes det er vondt nok på leggene :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke jævlig vondt å bruke epilator nedentil? :sjokkert:

Jo, det var ganske grusomt i begynnelsen, men det har faktisk blitt bedre etterhvert! Nå er det ikke så ille! Bruker det kun på bikinilinjen osv, barberer det meste altså :biggrin:

(Ser jeg hadde en del skrivefeil i det forrige innlegget, wops..)

Anonymous poster hash: 5b029...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epilator nedentil er grusomt vondt! Holdt på å gå i bakken første gang jeg testet det på bikinilinjen. Måtte ta et glass vin og prøve en gang til :fnise:

Det du kan gjøre er å smøre på bedøvende krem først (får kjøpt på apoteket reseptfritt), vente til den virker, også epilere.

Ang brasiliansk voksing så er de i salonger så proffe og har sett så mye at det hefter de ikke. Har ei venninne som jobber på hudpleiesalong, og hun sier hun er så vant til det at hun sikkert kunne spist frokosten sin samtidig som hun gjorde en brasiliansk :)

Og, det er helt normalt å ha hårvekst litt nedover lårene og bak mot rumpen.

En annen ting du kan gjøre (som jeg foretrekker) er å kjøpe deg en god ladyshaver som du bruker nedentil. Hårene vokser ut igjen, men klør ikke like mye som ved barbering. Dessuten er det minimal sjanse for å kutte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

De synes da ikke det er ekkelt at du har hårvekst når du skal fjerne med voks, de forventer det jo faktisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tørr ikke å ta brasiliansk for du er redd de blir kvalme? ... What?

Jeg tok brasiliansk jevnlig før (Ble lei av den tiden der du venter på at det skal gro ut så du kan vokse igjen.. Holder meg til høvvelen!), første gangen er jævlig, men ikke så ille neste gangene! Er jo alltid vondt, men.. Du overlever! Går veldig fort, og er sååå verdt det når du kjenner du er glatt opptil 3 uker etterpå :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...