AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Hei Jeg er 18-19 år gammel. Jeg ble tvunget til å bli voksen da jeg var 13 år. Vi flyttet rundt i utlandet. Fra et sted til et annet og mye rart som jeg ikke kan fortelle. De opplevelsene jeg hadde, fikk meg til å bli voksen, barndommen min var preget av ting som var vanskelig. Jeg tenker for mye og har planer som om jeg styrer hele landet. Jeg prøver å slutte å tenke for mye, men jeg får ikke det til. Så jeg trenger ikke å fortelle hele historien! Men nå kommer vil til poenget. Ung og tenker for mye, har det positive eller negative konsekvenser i fremtiden? Skjønner at det er litt rutete her, men jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle det, det er vanskelig. Tak på forhånd Anonymous poster hash: 93ceb...166
Gjest Peaches Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Kan jo være ganske positivt å tenke mye, jeg gjør det selv. Det kommer jo veldig an på hva du tenker på. Tenker du mye på andre, og er omtenksom, er jo det flott. Men det kan jo absolutt bli slitsomt også. Hva er det du tenker så mye på egentlig? Fortiden din? I såfall burde du prøve å stenge disse tankene ute, og se mer fremover! Men skjønner jo at det ikke er så lett, sliter litt med det samme.
netpuppy Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Spørs hva du tenker på og hvilket tankemønster du har det. Har du et destruktivt eller positivt tankemønster? Klarer du å snu negative tanker om til positive? Eller er det helt umulig? Hindrer alle tankene dine deg fra å gjøre konstruktive ting? Hvorfor tror du at det kan være negativt? Eller positivt?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Det er vanskelig spørsmål å få svart på. Men jeg klarer å snu negative tanker til positive. Mest jeg tenker på er fremtiden. Det sies at man starter som et voksent mennesket og havner som et barn. Jeg er redd for at, alt snur rett på hodet i fremtiden, når jeg må egentlig være voksen! Anonymous poster hash: 93ceb...166
Gjest tinbjo1 Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Det er vanskelig spørsmål å få svart på. Men jeg klarer å snu negative tanker til positive. Mest jeg tenker på er fremtiden. Det sies at man starter som et voksent mennesket og havner som et barn. Jeg er redd for at, alt snur rett på hodet i fremtiden, når jeg må egentlig være voksen! Anonymous poster hash: 93ceb...166 Ta hver dag som det kommer. Fokuser på det som skjer her og nå, og det du kan kontrollere. Du kan ikke planlegge framtiden Ingen grunn til å være redd for å faile, det er jo det du lærer av!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Takk for gode tilbake meldinger Anonymous poster hash: 93ceb...166
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå