Gå til innhold

Svettelukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan få en litt sterk svettelukt i løper av en lang dag, og det plager meg. Jeg svetter ingenting, men det LUKTER. Har prøvd mange deodoranter (antperspirant) uten hell, funnet ut at jeg også er veldig sensitiv under armene. Fikk utslett etter å ha brukt den fra Garnier med grønn og lilla kork (?). Vet ikke hva i den jeg reagerer på men.

Forslag til deoer som funker mot i hovedsak lukt, ikke selve svetting?

Anonymous poster hash: 34c84...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

biotherm, fås kjøpt på parfymeri og flyplassen.
Den er kjempe fin for meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det ikke sitter lukt i klærne? Jeg har visse plagg som lukter svette kun etter et par timer på kroppen, uten at jeg har svettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Er du sikker på at det ikke sitter lukt i klærne? Jeg har visse plagg som lukter svette kun etter et par timer på kroppen, uten at jeg har svettet.

Samme her. Akryl er døden for meg når det kommer til lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

Jeg tenker også klær. "Ny" svette pleier ikke å lukte med mindre du har spist alle indias krydder, så hvis det lukter gammelt er det kanskje klærne dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Nå svetter ikke jeg mye, men dusjen heller ikke hver dag (annenhver), men jeg bruker våtservietter for å vaske meg med dagen mellom, gjerne med litt såpe og vann under armene.

Men tipset mitt var å ha det med i veska, og bare sveipe under armene løpet av dagen, det skal fjerne godt, ellers er der jo alltid litt såpe du og kan ta på på toalettet, så blir du helt ren igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sikker på at du ikke svetter _noenting_? Støtter de andre her ift. klær, er det noen dager(klær) som er verre enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan garantere om ts skjærer en skive fra en sitron og dynker denne i begge armhuler så vil hun lukte bedre enn noen gang etter en lang dag.



Anonymous poster hash: 6529f...e3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan garantere om ts skjærer en skive fra en sitron og dynker denne i begge armhuler så vil hun lukte bedre enn noen gang etter en lang dag.

Anonymous poster hash: 6529f...e3b

Ikke hvis det er klærne som lukter...

Anonymous poster hash: 1f70e...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det ikke sitter lukt i klærne? Jeg har visse plagg som lukter svette kun etter et par timer på kroppen, uten at jeg har svettet.

Nei, ikke klærne. :-/

Anonymous poster hash: 34c84...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du ikke svetter _noenting_? Støtter de andre her ift. klær, er det noen dager(klær) som er verre enn andre?

Blir aldri våt under armene. Det er kun lukt, ganske sterk lukt etter en veldig lang dag. Klærne lukter som regel aldri, det er kun under armene. Det setter seg ikke på klærne heller, så lukter ingenting av klærne selvom det lukter under armene..

Anonymous poster hash: 34c84...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir aldri våt under armene. Det er kun lukt, ganske sterk lukt etter en veldig lang dag. Klærne lukter som regel aldri, det er kun under armene. Det setter seg ikke på klærne heller, så lukter ingenting av klærne selvom det lukter under armene..

Anonymous poster hash: 34c84...0ad

Merkelig.. Jeg ville ha forsøkt litt forskjellig mot lukt, og kanskje ha med seg våtservietter som noen andre foreslår her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også det problemet! jeg svetter noe jææævlig hele tiden. det renner fra armhulene mine, serr. jeg har prøvd ALT. ingenting funker. jeg er ofte nervøs. det er det som er problemet :( jeg spenner meg veldig mye. iløpet av 5 minutter etter jeg har tatt på deo, begynner det å renne nedover.



Anonymous poster hash: bb9bf...b02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt slike saltsteiner? http://www.iherb.com/Crystal-Body-Deodorant-Travel-Stick-Deodorant-1-5-oz-40-g/5665#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=mineral%20deodorant&rc=89&sr=null&ic=15

Finnes også i butikker i Norge. Så slipper du å sende dem rundt halve jordkloden.

Det har jeg ikke prøvd, men skal teste ut! Takk for tipset :-)

Ts

Anonymous poster hash: 34c84...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også det problemet! jeg svetter noe jææævlig hele tiden. det renner fra armhulene mine, serr. jeg har prøvd ALT. ingenting funker. jeg er ofte nervøs. det er det som er problemet :( jeg spenner meg veldig mye. iløpet av 5 minutter etter jeg har tatt på deo, begynner det å renne nedover.

Anonymous poster hash: bb9bf...b02

Jeg svetter ikke noenting, her er det bare lukt :-/ ille nok det..

Ts

Anonymous poster hash: 34c84...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har også det problemet! jeg svetter noe jææævlig hele tiden. det renner fra armhulene mine, serr. jeg har prøvd ALT. ingenting funker. jeg er ofte nervøs. det er det som er problemet :( jeg spenner meg veldig mye. iløpet av 5 minutter etter jeg har tatt på deo, begynner det å renne nedover.

Anonymous poster hash: bb9bf...b02

Har du forsøkt aluminiumsklorid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...