Gå til innhold

Syk vgs eksamen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, jeg ønsket meg syk for å sleppe eksamen i matte. Nå ble jeg visst syk også. Må jeg ta eksamen igjen senere eller slepper jeg? har standpunkt.



Anonymous poster hash: 229bf...d63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, selvfølgelig må du ta den opp senere



Anonymous poster hash: 07597...482
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubbs

Ja. Du må evt. ta den opp til jul.

Dersom du går siste år på VGS bør du undersøke om du kan søke til høyskole / universitet i år, eller om du må vente ett ekstra år, pga manglende eksamen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta den senere. Var jeg deg, ville jeg møtt opp så lenge du ikke er tilnærmet dødssyk...

Anonymous poster hash: e48ca...f21

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med legeerklæring også?

Jeg skal prøve å møte. Men får nok ikke øvd like mye som jeg vil :(



Anonymous poster hash: 229bf...d63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik det var så ble man trukket opp på nytt. Slik at du når du tar den opp igjen kan komme opp i hvilke som helst av de mulig trekkfagene. Jeg hadde ei i klassen som kom opp i engelsk, men var syk og måtte opp i matte neste gangen. Men meget mulig det har endret seg fra jeg gikk der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brakk begge armene dagen før eksamen, så da måtte jeg få legeerklæring på det, og ta den til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med legeerklæring også?

Jeg skal prøve å møte. Men får nok ikke øvd like mye som jeg vil :(

Anonymous poster hash: 229bf...d63

Hvilket mattefag er det snakk om? Jeg regner med at det er et trekkfag for deg?

Slik det var så ble man trukket opp på nytt. Slik at du når du tar den opp igjen kan komme opp i hvilke som helst av de mulig trekkfagene. Jeg hadde ei i klassen som kom opp i engelsk, men var syk og måtte opp i matte neste gangen. Men meget mulig det har endret seg fra jeg gikk der

Dette er riktig.

Anonymous poster hash: 52ba3...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med legeerklæring også? Jeg skal prøve å møte. Men får nok ikke øvd like mye som jeg vil :(Anonymous poster hash: 229bf...d63

Ja, du må ta den på nytt. Med legeerklæring mister du ikke retten til å ta den på nytt. Skulker du, mister du denne muligheten.

Anonymous poster hash: 991f1...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må ta den på nytt. Med legeerklæring mister du ikke retten til å ta den på nytt. Skulker du, mister du denne muligheten.

Anonymous poster hash: 991f1...6ed

TS kan jo bare evt. ta opp hele mattefaget til høsten som privatist da hvis h*n ikke får tak i legeerklæring.

Anonymous poster hash: 52ba3...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS kan jo bare evt. ta opp hele mattefaget til høsten som privatist da hvis h*n ikke får tak i legeerklæring. Anonymous poster hash: 52ba3...c5c

Ja, men det koster kanskje en del. Kanskje det er mulig å få legeerklæring om man får en akuttime.

Anonymous poster hash: 991f1...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det koster kanskje en del. Kanskje det er mulig å få legeerklæring om man får en akuttime.

Anonymous poster hash: 991f1...6ed

Det koster bare noen hundrelapper.

Anonymous poster hash: 82afc...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS kan jo bare evt. ta opp hele mattefaget til høsten som privatist da hvis h*n ikke får tak i legeerklæring.

Anonymous poster hash: 52ba3...c5c

Da mister h*n vel primærvitnemål?

Anonymous poster hash: f2e45...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik det var så ble man trukket opp på nytt. Slik at du når du tar den opp igjen kan komme opp i hvilke som helst av de mulig trekkfagene. Jeg hadde ei i klassen som kom opp i engelsk, men var syk og måtte opp i matte neste gangen. Men meget mulig det har endret seg fra jeg gikk der

Ok, det er snakk om vg1 matte her. Det er bare mulig å trekke meg i matte eller engelsk. Hvis jeg blir trukket på nytt, kan jeg ende opp med og ikke bli trukket opp da? Eller kan det bli muntlig og?

Anonymous poster hash: 229bf...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg fått en pyskisk knekk og så får garantert en legeerklæring. Men jeg VIL klare det. Men klarer ikke å øve. Er ikke mulig å få den utsatt ?

Ikke til høsten da har jeg glemt alt. Umulig for meg og ta fag som privatist, prøvde på det i to år uten hell.



Anonymous poster hash: 229bf...d63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker nesten som om du har gjort deg selv syk for å ha en unnskyldning til å droppe den.

Synes du burde gå uansett, du er garantert ikke for syk



Anonymous poster hash: a0e65...13e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med legeerklæring også?

Jeg skal prøve å møte. Men får nok ikke øvd like mye som jeg vil :(

Anonymous poster hash: 229bf...d63

Wow,du tar lett på dette her syns jeg.

Det handler om mangel på karakter, og du kan ha 6 i alt,men hvis det er mangel på en karakter,så har du ikke et vitnemål engang.

Anonymous poster hash: ff5e5...1b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker nesten som om du har gjort deg selv syk for å ha en unnskyldning til å droppe den.

Synes du burde gå uansett, du er garantert ikke for syk

Anonymous poster hash: a0e65...13e

Ja, jeg jo velger hva hodet mitt skal tenke

Anonymous poster hash: 229bf...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg jo velger hva hodet mitt skal tenke

Anonymous poster hash: 229bf...d63

Jo du gjør veldig det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...