Gå til innhold

Trenger råd, underlivet..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

I ettermiddag våknet jeg og kjente at det var noe som var veldig ømt og smålig vondt i underlivet..Jeg kjente etter og fant en rød klump på yttersiden av den ene indre kjønnsleppen. Fikk litt panikk for har aldri hatt noe lignende før, er det noen som vet hva dette kan være og eventuelt hva jeg kan gjøre med det før jeg oppsøker lege? Er ganske sikker på at det ikke er en kvise..

Har lest at soppinfeksjoner kan oppstå når man går på antibiotika noe jeg har gjort de siste dagene grunnet 39 i feber og lungebetennelse..

Tusen takk for all hjelp




Anonymous poster hash: 3cd80...da2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke hva det heter, men det er ganske vanlig at man får en slik klump på kjønnsleppen. Har ingenting med sopp å gjøre. Enten sprekker den og pusset kommer ut eller hevelsen går ned. Helt ufarlig.



Anonymous poster hash: 37899...a13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en mulighet for at det kan være kjønnsvorter?



Anonymous poster hash: b6f93...659
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være en helt vanlig byll som det går hull på om en stund og som tømmes for puss og forsvinner igjen av seg selv. Anonymous poster hash: f45ac...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en mulighet for at det kan være kjønnsvorter?

Anonymous poster hash: b6f93...659

Google fotoer av kjønnsvorter så ser du fort om det er det. Men jeg tviler på at du har kjønnsvorter ut ifra hvordan du beskriver det, Kjønnsvorter utvikler seg sakte og gjør ikke vondt.

Anonymous poster hash: 37899...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva det heter, men det er ganske vanlig at man får en slik klump på kjønnsleppen. Har ingenting med sopp å gjøre. Enten sprekker den og pusset kommer ut eller hevelsen går ned. Helt ufarlig.

Anonymous poster hash: 37899...a13

Var nok det for den forsvant av seg selv.

Takk for alle tips, var heldigvis ikke noe å bekymre seg for:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...