Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da var det tid for den beryktede jenteturen når man fyller 18år. Vi er en gjeng som har tenkt oss til syden område med strand/bade mulighetet samt også litt fest muligheter. Bare + med shopping muligheter også, eller vann aktiviteter osv.(ting og gjøre på dagtid)

Vi har hørt veldig mye om plassene ayia napa, magaluf og kos og ut i fra det har vi funnet ut at ayia napa og magaluf blir litt for brutalt(?) som første sydentur for oss. Samtidlig har vi hørt at kos har blitt mye dårligere fest plass med tenke på bar street og at hotellene ikke er imøtekommende for turister på vår alder lenger.(mye referert til denne http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=800034)

vi er også veldig åpne for andre plasser så lenge det er i europa området.

Noen som har noen erfaringer, tips eller forslag til hvor?

Anonymous poster hash: 5d583...101

Anonymous poster hash: 5d583...101
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor i Syden?

Anonymous poster hash: 4ad7a...080

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i Syden?Anonymous poster hash: 4ad7a...080

Jeg foreslår isåfall Kreta. Jeg hadde en lignende "18 års tur" med mine veninner noen år siden. Folket der er vennlig og veldig hyggelige å prate med, og så er det endel norske turister der også som ikke gjør det så altfor fremmed.

Det fine med Kreta er at vi brukte det som en slags base til å ta dagsturer/øyhopping andre steder, og det går an å ordne private båtturer slik at dere kan finne en helt naturlig og vakker strand uten noen turister. Det var en helt nydelig opplevelse må jeg si. Og på de siste dagene så pleide vi ofte å dra inn til sentrum på barene der, og koste oss.

Anonymous poster hash: 4ad7a...080

Skrevet

Ayia napa er ikke akkurat brutalt. Det blir jo hva dere gjør det til :) Vært i Ayia napa selv, og hadde det veldig morro. Mye å gjøre på der :)

Skrevet

Jeg var på Agia Napa og hatet det, mens de jeg reiste med elsket det. Men det spørs hvilket nivå dere ønsker å holde! Tror det viktigste er at dere holder sammen og går godt i lag, så vil dere nok ha det kjekt uansett hvor dere reiser. :)

Skrevet

Skal selv til Faliraki i Rhodos. Tror det blir bra. Kan se de gamle ruinene i Rhodos by, besøke europas største vannpark

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...