Gå til innhold

Permanent hårfjerning hjemme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med å fjerne hår permanent hjemme? Eller MÅ man til studioer for å få redusert uønsket hårvekst?



Anonymous poster hash: 06f58...f2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan mente du at du skulle gjøre det hjemme?



Anonymous poster hash: 4d979...ee4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mente du at du skulle gjøre det hjemme?

Anonymous poster hash: 4d979...ee4

Med maskiner av liknenede type som denne.

Men er de verdt pengene sine eller ikke?

Anonymous poster hash: 06f58...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner mange tråder om dette. Bla litt nedover evt noen sider bak så finner du litt info :) Jeg har en philips lumea jeg er storfornøyd med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner mange tråder om dette. Bla litt nedover evt noen sider bak så finner du litt info :) Jeg har en philips lumea jeg er storfornøyd med

Ah. Takk! :)

Anonymous poster hash: 06f58...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en philips lumea, er veldig fornøyd! Er morsomt i begynnelsen, når man kanskje ikke har vært like nøye, så man har små firkanter på bena som er hårfrie. Morsomt syn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker også Philips lumea. Har slurvet en del og glemt det noen ganger så er ikke helt hårfri selvom jeg har brukt den noen mnd nå, men det er betydelig mindre hårvekst så det hjelper. Men fungerer kun om hårene er mørke (det samme gjelder laser som gjøres hos profesjonelle).

Anonymous poster hash: 0bd41...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Funker det virkelig?! Jeg har vært til laserbehandling tidligere, uten noe særlig bra resultat. Mindre hår, men ikke hårfritt. Er det veldig smertefult å bruke den dingsen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på kroppen bruker kan man bruke den?



Anonymous poster hash: 24c5e...158
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at folk har gode erfaringer! Det vil jo være økonomisk å heller invistere i en slik en, enn å gå til gjentatte behandlinger. :)



Anonymous poster hash: 06f58...f2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen steder på kroppen gjør mer vondt enn andre. Armhulene gjorde ganske vondt i begynnelsen, for der klarer jeg ikke å få en like tett barbering som på bena. Men det gjør bare vondt i det sekunder du trykker på knappen, altså et halvt sekund max. Er ikke nødvendigvis vondt, er bare litt rart/ubehagelig? I tillegg blir man vant til det, og når hårene forsvinner gjør det ikke vondt lenger heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...