AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Hei Jeg har låst meg inne og trenger desperat hjelp! Låsevrideren i ytterdører virker ikke lenger. Den går bare rundt og rundt. Kan jeg skru opp låsen fra innsiden og låse meg ut? Eller må jeg kontakte låsesmed? Noen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 9df12...fae Anonymous poster hash: 9df12...fae
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 høres ut til at låsen din er ødelagt og må byttes Anonymous poster hash: 1b9ef...1c1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Jeg låste meg inne en gang og måtte ringe låsesmed for å komme meg ut. Anonymous poster hash: 78bc5...3ac 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Få noen til å prøve og åpne fra utsiden. Ring låsesmed. Pass på at du har rømningsvei gjennom vindu el.a. mens du venter på låsesmed. Anonymous poster hash: 8ee0b...145
Gjest Timber Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Ring en nabo, kast nøkkelen ut av vindu og få de til å låse opp fra yttersiden? Så slipper du låsesmed på en søndag, og bestiller en til å skifte den i morgen heller.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Måtte vente til gubben kom hjem i fra jobb. Men han fikk ikke låst opp fra utsiden Så han klatret inn gjennom et vindu og skrudde opp låsen fra innsiden. Han kjøper og monterer ny sylinder i morgen og jeg har lært meg no nytt Anonymous poster hash: 9df12...fae 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå