Gå til innhold

Livet som et dovendyr: Behind the Scenes


Gjest Gjest_jesuskristus

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jesuskristus

Ja, du har sikkert skjønt hva denne dagboken handler om. Dette blir et eksklusivt innblikk i livet mitt som dovendyr, dere burde føle dere spesielle, for dette er ikke noe man kan lese i Se og Hør for å si det sånn (selv om det er min største drøm.. etter eget talkshow såklart).

Vel, litt om livet mitt. Jeg kan vel starte med å si at jeg lever et brutalt liv, og møter på mange livstruende hendelser hver dag. Oi nei, dette ble nok for i dag, hvis du ikke visste det så er dovendyr meget late vesner, så dette gidder jeg ikke. Kanskje jeg skriver i morgen, kanskje i overimorgen, kanskje til neste år? Hvem vet? (ikke jeg, jeg orker ikke tenke). Uansett, følg med videre for oppdateringer om mitt farlige liv, og for å lære hvordan du kan hente fram din indre latskap jeg vet du har. Lenge leve latskap!

tumblr_mjtjjrPYa51s7fkbro1_500.jpg

Endret av Sloth
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dette blir et eksklusivt innblikk i livet mitt som dovendyr, dere burde føle dere spesielle, for dette er ikke noe man kan lese i Se og Hør for å si det sånn (selv om det er min største drøm.. etter eget talkshow såklart).

Erna sier hun kan ordne et eget talkshow for deg, men på én betingelse: at hun får være gjest hver gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skriver i morgen, kanskje i overimorgen, kanskje til neste år? Hvem vet?

Jeg håper du skriver noe i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erna sier hun kan ordne et eget talkshow for deg, men på én betingelse: at hun får være gjest hver gang

Så desperat er jeg ikke. Jeg vet jeg har talent og at jeg kommer til å bli oppdaget før eller siden. TV-folk kommer til å sloss over meg. Det er vel like før Ellen Degeneres ber meg med på showet hennes tenker jeg.

Jeg håper du skriver noe i dag

Fankurumasa da.

--

Vel, jeg har egentlig ikke tid til å skrive så mye, men kan skrive litt om dagen min.

Jeg tenkte jeg skulle være litt sosial og slå av en prat med noen av de brente sneglene som lå ute i veien. Snegler er som regel veldig greie, de sier ikke så mye og det er sånn jeg liker det. Uansett, ting gikk ikke etter planen. Kort fortalt: noen forsøkte å sende meg tilbake til regnskogen, men jeg klarte å komme meg unna. Ja, jeg savner kona mi litt.. hun venter jo barn og. Men jeg er bare ikke klar for å bli pappa, og dama har så humørsvigninger og jeg orker det rett og slett ikke. Det var jo derfor jeg kom til norge, og jeg er ikke klar for å dra tilbake til regnskogen, og jeg er sikker på at jeg kommer til å få en bitchslap om jeg gjør det og. Derfor er jeg nå på rømmen. I løpet av den siste timen har jeg klart å gå 2 meter (er den raske i familien). Ønsk meg lykke til.

Jeg tenkte jeg også skulle fortelle litt om min reise til verdensrommet sammen med apen Albert. Synes det er litt teit at Albert (som foresten har en stekt mandel som hjerne) får all oppmerksomheten. Javel, han var kanskje den første apen i verdensrommet, MEN HVA MED DET FØRSTE DOVENDYRET DA?! Nei, det synes jeg er skikkelig lumpent gjort. Men denne historien får bli til en annen gang.

Outfit of the day:

SUJ0WGFz.jpeg

(meg atm, usminka)

Endret av Sloth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma mia, hvem er denne lekre baben? Har hun instagram? Må be henne med på date.

Fant henne på Pinterest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle være litt sosial og slå av en prat med noen av de brente sneglene som lå ute i veien.

Sneglene er redde Erna, for hun lager suppe av dem. Deilig brunsneglesuppe :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, du har sikkert skjønt hva denne dagboken handler om.

Nei. Hva skal den handle om? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...