Gå til innhold

Han åpner ikke snappene mine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sendt flere snaps til en fyr over et par uker nå (brukte å få en del av han før) men har sett de aldri blir åpnet lenger. Så lurer på om man ser at man har blitt slettet eller blokka?

Anonymous poster hash: a9fe3...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke det viktigste om du er slettet eller blokket. Det sender uansett et ganske stort signal, og du burde kanskje slutte å sende?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke det viktigste om du er slettet eller blokket. Det sender uansett et ganske stort signal, og du burde kanskje slutte å sende?

Har slutta å sende nå, trodde det var feil før jeg så det igjen i går. Dette er en kompis bare, og jeg har type så blir så irritert når folk tydeligvis er sur for noe uten å si ifra. Han som la til meg og!! Men får bare slette han tilbake da :P

Anonymous poster hash: a9fe3...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det "ventende" er du slettet. Står det "levert" har han fått den men ikke åpnet. Står det "sendt" er du blokka. Sjekke topplista hans også, står det ingen navn det er han ikke aktiv lengre.

Anonymous poster hash: 39b66...f56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod levert tror jeg, og han har ingen bestevenner der heller. Sletta han istad!

Anonymous poster hash: a9fe3...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han bare har gått lei av snapp og ikke bruker det mer? Kan gå dagesvis mellom hver gang jeg sjekker min.....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bare har gått lei av snapp og ikke bruker det mer? Kan gå dagesvis mellom hver gang jeg sjekker min.....

Nja, men så en gammel jeg hadde sendt som aldri ble åpnet og. Men han har ikke slettet meg fra face så det kan ikke være noen stor grunn :)

Anonymous poster hash: a9fe3...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod levert tror jeg, og han har ingen bestevenner der heller. Sletta han istad!

Anonymous poster hash: a9fe3...621

Da har han ikke slettet deg, men sluttet å bruke snapchat.

Anonymous poster hash: 39b66...f56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller han bruker en snapchat versjon som gjør at man kan lagre bildene uten at andre ser det, da står det og at de ikke er åpnet, selv om de er det ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller han bruker en snapchat versjon som gjør at man kan lagre bildene uten at andre ser det, da står det og at de ikke er åpnet, selv om de er det ^^

Da blir jeg flau, sendte en fyllevideo i går jeg ikke husker noe av. Godt han er slettet nå da for sikkerhetskyld!

Anonymous poster hash: a9fe3...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jeg flau, sendte en fyllevideo i går jeg ikke husker noe av. Godt han er slettet nå da for sikkerhetskyld!

Anonymous poster hash: a9fe3...621

Du husker ihvertfall at du sendte en video! Jeg husker knapt hvem jeg snakket med f2f! :laugh: kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du husker ihvertfall at du sendte en video! Jeg husker knapt hvem jeg snakket med f2f! :laugh: kleint.

Husket det ikke, bare så det på loggen og kom på at jeg snakket (ropte) med heliumstemme :laugh:

Anonymous poster hash: a9fe3...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Venninnen min sjekket ut nå om hun kunne se bestevennene hans siden hun også er vennen hans, og det kunne hun. Syns det er vemmelig med sosiale medier på den måten at man ikke aner hvorfor såkalte venner bare sletter deg sånn, får vondt i magen av det! Blokkerte han fra Facebook, er det å overdrive?

Anonymous poster hash: a9fe3...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min sjekket ut nå om hun kunne se bestevennene hans siden hun også er vennen hans, og det kunne hun. Syns det er vemmelig med sosiale medier på den måten at man ikke aner hvorfor såkalte venner bare sletter deg sånn, får vondt i magen av det! Blokkerte han fra Facebook, er det å overdrive?

Anonymous poster hash: a9fe3...621

ja.

Anonymous poster hash: e66f2...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men han har jo da slettet meg, og ikke venninnen min som han kjenner mindre enn meg. Syns sånne ting er dårlig gjort.

Anonymous poster hash: a9fe3...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, herregud, hvor gammel er du? Jenter as..



Anonymous poster hash: 548b6...8cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min sjekket ut nå om hun kunne se bestevennene hans siden hun også er vennen hans, og det kunne hun. Syns det er vemmelig med sosiale medier på den måten at man ikke aner hvorfor såkalte venner bare sletter deg sånn, får vondt i magen av det! Blokkerte han fra Facebook, er det å overdrive?

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: a9fe38faf2af64e5b83030004eb9a621] a9fe3...621

Hva med å ringe å slå av en prat? Å spøkefullt spørre hvorfor han ikke har svart på snapchat? Men nå har du jo blokkert han på Facebook.. oh well.

Anonymous poster hash: 6058a...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...