AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg stort sett er sengeliggende, og ikke klarer mye lys så jeg må ha rullgardinet nede på dagtid. Soveromsvinduet vender sydvest så det blir svært varmt på soverommet. Jeg har døren åpen inn til resten av huset, men synes ikke det hjelper. Har en bordvifte, men det er ikke nok. Vinduet og luftespaltet står på vidt gap hele døgnet. Har ikke mulighet til å få varmepumpe. Det er ikke mulig å bytte soverom eller flytte. Er det noen som har noen tips? Anonymous poster hash: a4f82...ade
Maximillian Cohen Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 AC! Ellers gjelder det jo å holde solen ute. Har du mulighet til å montere en markise vil det hjelpe godt på. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Portabel/flyttbar aircondition. Krever at du kan tømme den dingsen og bråker visst en del, men det er vel gjerne verdt det. Du trenger jo ikke å ha den på hele tiden. Anonymous poster hash: 64418...815
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Vindu åpent, med rullegardin el.l nede, slik at solen sperres ute. Evt en vifte når det er på sitt varmeste. Anonymous poster hash: f1710...893 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Mye samme problemet her. Når det er som varmest står vinduet åpent, samt at vi har en ganske stor gulvvifte for å få sirkulert lufta. Blir ikke så kjølig som jeg gjerne skulle hatt det, men det blir kjølig nok. Forresten, så finnes det folie man kan ta på ruta som er varmeavvisende, dvs at den holder mye av varmen ute. http://www.bokstavbutikken.no/display.aspx?menuid=50368 Anonymous poster hash: 7028b...e65 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå