Gå til innhold

Hvor mye bruker du på mobil i mnd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv er jeg veldig fornøyd med abn. mitt nå, og bruker rundt 200-250 i mnd.

Anonymous poster hash: a7409...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobben betaler, men skatter vel litt av det.

Anonymous poster hash: 8fc0a...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

199 kr.

Chess.



Anonymous poster hash: 90daa...264
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

250 kr.

Har 4g, fri tale og sms og 5 gb som jeg ikke klarer å bruke opp. Har prøvd 2 gb til 10 kroner mindre og da kunne jeg tippe over, så betaler heller den tieren for å være sikker.

Endret av heihade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

75. Xito medium. Er på wifi alltid hjemme, og bruker kun mobildata når jeg er ute. Bruker da Opera med offroad-modus. Laster f.eks kun 40 mb der jeg vanligvis ville brukt 140... Genialt.



Anonymous poster hash: c4a7b...5fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobben betaler mobil og bredbånd. Fordelsbeskattes av i underkant av 6000 kr/året, dvs har ca 1500 kr i mobil- og bredbåndsutgifter i året. Veldig greit, syns jeg, men ikke alltid like kjekt å være tilgjengelig på jobbtelefon 24/7 (vi har kun mobil på jobb).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

199 kr, fri bruk av sms/sms/anrop. 5000 mb inkludert. (Rekker bare å bruke en brøkdel :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel bare 75 kr.

Har Xito Medium, genialt abonnement. 300 SMS, MB og ringeminutter inkludert i de 75 kronene, og det holder vanligvis for meg :) Er jo mye pålogget WiFi, og holder ofte kontakten med folk vel så mye over Facebook som via SMS eller ringing.

Endret av Tonje!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 1500 kr i gjennomsnitt

Anonymous poster hash: e026e...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

199 kr, fri bruk av sms/sms/anrop. 5000 mb inkludert. (Rekker bare å bruke en brøkdel :P )

Hvilket abonnement er det?

Anonymous poster hash: 30c27...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

800 kr. Måtte kjøpe meg ny mobil og er nå bundet til Telenor i 1 år. Sykt dyrt, fikk nettopp en regning på 1800 kr. Har ikke råd til å bruke nettet eller apper på tlf for det blir så dyrt. Skal bytte til onecall med en gang abonnementet er gått ut!



Anonymous poster hash: a0217...9c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

199 i fast avgift (djuice deal) pluss noen kroner ekstra til mms. Har 500 ringeminutter, sms og mb inkludert, men ikke mms :klo:

Anonymous poster hash: e1a63...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

800 kr. Måtte kjøpe meg ny mobil og er nå bundet til Telenor i 1 år. Sykt dyrt, fikk nettopp en regning på 1800 kr. Har ikke råd til å bruke nettet eller apper på tlf for det blir så dyrt. Skal bytte til onecall med en gang abonnementet er gått ut!

Anonymous poster hash: a0217...9c4

Hvorfor kjøpte du ikke telefonen kontant?

Anonymous poster hash: e1a63...9a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpte du ikke telefonen kontant?

Anonymous poster hash: e1a63...9a6

Vel, jeg hadde ikke 4000 cash så da ble det sånn. I tillegg har jeg klart å knuse skjermen, uten å ha forsikring. Skal huske idiotforsikring neste gang ja.

Anonymous poster hash: a0217...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket abonnement er det?

Anonymous poster hash: 30c27...558

Jeg ser at jeg nå har 8 GB faktisk, var 5 tidligere. Ikke at det spiller noen rolle, har aldri greid å brukt 5 heller ;) Det er Djuice XL :) Koster egentlig 399,- ,men ordnet meg TELE2 med kampanjepris på 199,- og når Telenor oppdaget det ringte de meg og tilbydde meg samme avtalen som jeg hadde med TELE2.. Valgte da å bytte over til Djuice, da jeg er fornøyd med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

149kr, har 6gb data og fri bruk av alt annet :danse:

Hvilket abonnement? Hvorfor kan ikke folk si det med en gang :vetikke: Skjønner ikke at feks Netcom holder det gående, 199 kr og man får bare 500 mb.

Anonymous poster hash: 30c27...558

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...