Gå til innhold

Litt flaut spm: sårt underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg får noen ganger sår i underlivet.

Har vært plaget med at jeg blir tørr under sex og problemet starter dagen etter med sår og kløe før det kommer en blemmer som ligner på after (slike man får på innsiden av munnen også). Ikke som munnsår man for på leppa.

Disse kommer kun en om gangen der det Knisset mest under sex. Som regel der jeg har blitt klipt under fødsel.

Kommer noen ganger gul puss ut. Men går som regel over innen en uke.

Er jo vondt og sårt så skulle likt å vite hva jeg skulle gjøre med det.

Lege blir det ikke, så ingen vits å foreslå det.

Har også sobraeisk eksem så får slik under armene også om det blir knissinger.

Derav tror jeg ikke det er herpes selv om det kanskje kunne høres slik ut. Er ikke dårlig utover dette.

Anonymous poster hash: a58db...891

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste måten å få hjelp på er ved å gå til lege.Dersom det kommer gult puss ut, så er det en form for bakterier der. Tror stafylokokker kan gi abcessliknende blemmer. I tillegg kan det være herpes (som så er infisert med bakterier i etterkant). Det kan virkelig høres ut som dette. Du må antakeligvis ha antibiotika mot bakteriene. Herpes kan du få salve eller tabletter som kan lindre litt.

Anonymous poster hash: 3af8a...85c

AnonymBruker
Skrevet

Den eneste måten å få hjelp på er ved å gå til lege.Dersom det kommer gult puss ut, så er det en form for bakterier der. Tror stafylokokker kan gi abcessliknende blemmer. I tillegg kan det være herpes (som så er infisert med bakterier i etterkant). Det kan virkelig høres ut som dette. Du må antakeligvis ha antibiotika mot bakteriene. Herpes kan du få salve eller tabletter som kan lindre litt.

Anonymous poster hash: 3af8a...85c

Har hatt det flere ganger. Så trenger ikke noe for det da. Blir bra hver gang.

Samboeren gjennom flere år har ikke hatt noe.

TS

Anonymous poster hash: a58db...891

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...