Gå til innhold

"Operasjon Askeladd" - en side på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


Beskrivelse
Vi får troll til å sprekke.
Skriver du noe rasistisk på et lukket forum vil vi finne det og dele det med resten av verden.

Dette er en side på Facebook som legger ut horrible poster. Etter på ha lest der blir jeg skremt over hvilke syke holdninger en del mennesker har.



Anonymous poster hash: 8c2c9...256
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhgud. Takket være denne tråden og Op. Askeladd har jeg virret meg inn i et nettverk av SINNSSYKE facebookgrupper og følgende mista HELT trua på menneskeheten.

Jeg støtter et uopplyst enevelde med hele mitt hjerte. Når våre stemmeberettigede er SLIKE FOLK så KAN VI IKKE ha et demokrati. Nå må noen ta grep, for dette går faktisk ikke an.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhgud. Takket være denne tråden og Op. Askeladd har jeg virret meg inn i et nettverk av SINNSSYKE facebookgrupper og følgende mista HELT trua på menneskeheten.

Jeg støtter et uopplyst enevelde med hele mitt hjerte. Når våre stemmeberettigede er SLIKE FOLK så KAN VI IKKE ha et demokrati. Nå må noen ta grep, for dette går faktisk ikke an.

Jeg tror nok fortsatt at denne gruppen er ganske liten, så er nok ikke fare for demokratiet helt enda. De er bare så høylydte at man kan begynne å lure..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok fortsatt at denne gruppen er ganske liten, så er nok ikke fare for demokratiet helt enda. De er bare så høylydte at man kan begynne å lure..

Anonymous poster hash: ab933...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok fortsatt at denne gruppen er ganske liten, så er nok ikke fare for demokratiet helt enda. De er bare så høylydte at man kan begynne å lure..

Dessverre har de så store språkvansker at det er til å grine av. Gått på "Livets harde skole" og har sannsynligvis ikke fått nok dannelse eller utdannelse. Samme personene klager over innvandrere med språkvansker - det ultimate paradoks eller hva?

Men disse finnes i en ekstrem polaritet der man også finner innvandrere med ekstreme holdninger. I midten står du og jeg og prøver å leve som mennesker.

Anonymous poster hash: ab933...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er rart det der, men det virker som om de aller fleste som har slike meninger sliter med skrivevansker, har null forståelse for komma og punktum og har en caps lock som slår seg av og på. Merkelige greier..

Ja, ekstreme finnes i begge ender av skalaen. Har det fint på midten jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er fasinerende med mennesker som bare deler ting om innvandrere, landsvikere, Norge for nordmenn o.l på fb. Blir man ikke sliten av å være så enspora?



Anonymous poster hash: 87909...891
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rapportert denne gruppen til Facebook. Håper dere vil gjøre det samme



Anonymous poster hash: 0b22d...d9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tumblr_m9ffnrV95U1r1vzzeo2_500.jpg

Jeg synes både det er trist og pinlig at disse menneskene er en del av samfunnet...

Se bare på kommentaren fra en av de som har blitt navngitt: "kan dere vennligst Slette bildet av meg der?! så dere mener vi i Norge skal hele tiden Ettergi for kravene demmer`s?!" .. vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg.

Har for øvrig ingen problemer med at de som får seg til å skrive slike ting blir hengt ut med navn og bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest extra

tumblr_m9ffnrV95U1r1vzzeo2_500.jpg

Jeg synes både det er trist og pinlig at disse menneskene er en del av samfunnet...

Se bare på kommentaren fra en av de som har blitt navngitt: "kan dere vennligst Slette bildet av meg der?! så dere mener vi i Norge skal hele tiden Ettergi for kravene demmer`s?!" .. vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg.

Har for øvrig ingen problemer med at de som får seg til å skrive slike ting blir hengt ut med navn og bilde.

https://www.facebook.com/groups/461547243902938/permalink/544139128977082/

Denne posten var bare trist lesning :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjentskap til denne pga flere grupper der skjermdumpene er tatt, og for å si det slik, så er mye tatt ut av sammenheng for å få enkelte personer til å fremstå som grusomme.



Anonymous poster hash: 240eb...af6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjentskap til denne pga flere grupper der skjermdumpene er tatt, og for å si det slik, så er mye tatt ut av sammenheng for å få enkelte personer til å fremstå som grusomme.

Anonymous poster hash: 240eb...af6

Javel, hvordan kan ting tas ut av sammenheng når hovedteamet er ganske klart? Kan ikke du vise til en post som er tatt ut av sammenheng?

Anonymous poster hash: ab933...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rapportert denne gruppen til Facebook. Håper dere vil gjøre det samme

Anonymous poster hash: 0b22d...d9d

Hvorfor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjentskap til denne pga flere grupper der skjermdumpene er tatt, og for å si det slik, så er mye tatt ut av sammenheng for å få enkelte personer til å fremstå som grusomme.

Anonymous poster hash: 240eb...af6

Har du eksempler på dette? Enkelte ting er så drøyt at det kan ikke bortforklares.

Anonymous poster hash: 6ac3a...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det er rasistisk, men jeg synes ikke konspirasjonsteorier er rasistisk. Javel, så har en person som tydelig er paranoid kommet fram på sin egen måte at Islam betyr at man påkaller djevelen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man går inn på profilen til flere av disse som har ytret seg så virker det som de er en stor familie. Alle har gått på denne harde livets skole hvor damene har tynne påtegnende øyebryn, ihjelbleka hår og en røyk i munnen mens ølboksen står fint ved siden av bordet. Norges fremtid dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok "utdannet" ved Livets harde skole :laugh:



Anonymous poster hash: 73866...bc6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...