AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Det startet en uke med at jeg prompet veldig mye om nettene, spesielt om morgenen, og jeg måtte alltid spurte på do så fort jeg våknet for å gjøre fra meg. Avføringen var alltid stor, mye og ganske løs. Det var en dag hvor jeg hadde seriøse smerter i magen da jeg måtte gå på do. Jeg har fortsatt behov for å gå på do så fort jeg våkner nå, men avføringen er veldig svart og "hard". I dag så jeg at jeg hadde litt blod på papiret, jeg tror det er fra rumpa men det kan jo også være mensen? Kan dere hjelpe meg? Anonymous poster hash: f7df6...449
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Svart avføring kan tyde på blod i selve avføringen. Det er i såfall ikke bra. Kom deg til legen! Anonymous poster hash: c37f4...ef9
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Takk for svar. Men jeg bør vel ha andre symptomer fysisk også? Kvalme etc.? Anonymous poster hash: f7df6...449
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Det kommer jo an på hva som er årsaken til at du har svart avføring. Det beste er å kontakte lege og få sjekket det ut. Anonymous poster hash: c37f4...ef9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå