Gå til innhold

Hvordan leke med ballene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min nåværende kjæreste ønsker at jeg også skal leke med ballene når jeg suger ham. Det er nytt territorium for meg da min forrige ikke likte dette. Kan noen gi meg noen tips og triks? Hvordan går jeg frem?

Anonymous poster hash: 55840...a38

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min nåværende kjæreste ønsker at jeg også skal leke med ballene når jeg suger ham. Det er nytt territorium for meg da min forrige ikke likte dette. Kan noen gi meg noen tips og triks? Hvordan går jeg frem?

Kan jo svare for hva jeg selv synes er godt. Bruk neglene til litt «rasping», ta grep og klem på dem, ta tak inners og dra litt i dem. De tåler mer enn man kanskje skulle tro! Og når du er i området, gi ham litt massasje på mellomkjøttet også.

Anonymous poster hash: 05ef2...d7c

AnonymBruker
Skrevet

Så det er hendene som skal brukes altså? :)

Skrevet

Du kan jo suge på dem også...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En klesklype på hver testikkel kan også være et alternativ.

Anonymous poster hash: 54ed7...0dd
  • Liker 6
Skrevet

Så det er hendene som skal brukes altså? :)

Ja, hendene er best.

Gjest lurven
Skrevet

litt tea bagging er alltid deilig

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

Kan du ikke snakke med din utkårede om dette? Det er hans testikler og hans nytelse det er snakk om. Da er ingen bedre å få satt ord på hva som ønskes utført. Det gjelder begge deres ønsker. Fortell hvarandre om dem! Gi positiv og tydlieg respons på ting dere liker og vennlig avvisning på det som føles ukomfortabelt og feil. Å kommunisere sammen med enkle subtile responser under sex er både viktig og utrolig deilig.

Endret av Yulia
Skrevet

Du har fingre, hender, lepper, tunge.... prøv deg fram!

Min elskede blir fra seg når jeg tar en testikkel i munnen mens jeg runker ham forsiktig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

prbr50u.gif

tumblr_mtwf1hclDB1sjlw4no1_250.gif

tumblr_n4c3yzSod51t8o22bo1_400.gif

Anonymous poster hash: f8c38...5f0
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

prbr50u.gif

Typen blir helt vill når jeg gjør det der, anbefales :)

Anonymous poster hash: fce47...484

• Liker 1
Skrevet

↑ just like that!

Skrevet

Obs obs. Husk at selv om han vil du skal leke med ballene er de svært sensetive og det er fort gjort at det kan bli ubehagelig dersom du blir for vill der nede. Begynn med ømme berøringer, lek litt med tungen der nede og hold et passe grep mens du masserer forsiktig.

Etterhvert kan du gjøre ting med litt mer makt og intensitet, og se hvordan det blir tatt i mot.

• Liker 1
Skrevet

↑ just like that!

Jeg vil også gjøre dette :)

Skrevet

Obs obs. Husk at selv om han vil du skal leke med ballene er de svært sensetive og det er fort gjort at det kan bli ubehagelig dersom du blir for vill der nede. Begynn med ømme berøringer, lek litt med tungen der nede og hold et passe grep mens du masserer forsiktig.

Etterhvert kan du gjøre ting med litt mer makt og intensitet, og se hvordan det blir tatt i mot.

Heftig! :)

Skrevet

Heftig! :)

Oh yeah, I know my stuff!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

prbr50u.gif

Åh, nå ble jeg kåt igjen. Elsker å gjøre dette selv...

Anonymous poster hash: d6ceb...400

Skrevet

Kan jo svare for hva jeg selv synes er godt. Bruk neglene til litt «rasping», ta grep og klem på dem, ta tak inners og dra litt i dem. De tåler mer enn man kanskje skulle tro! Og når du er i området, gi ham litt massasje på mellomkjøttet også.

Anonymous poster hash: 05ef2...d7c

Får nesten ikke blitt mer turn-off enn dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...