AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Min nåværende kjæreste ønsker at jeg også skal leke med ballene når jeg suger ham. Det er nytt territorium for meg da min forrige ikke likte dette. Kan noen gi meg noen tips og triks? Hvordan går jeg frem? Anonymous poster hash: 55840...a38
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Min nåværende kjæreste ønsker at jeg også skal leke med ballene når jeg suger ham. Det er nytt territorium for meg da min forrige ikke likte dette. Kan noen gi meg noen tips og triks? Hvordan går jeg frem?Anonymous poster hash: 55840...a38 Kan jo svare for hva jeg selv synes er godt. Bruk neglene til litt «rasping», ta grep og klem på dem, ta tak inners og dra litt i dem. De tåler mer enn man kanskje skulle tro! Og når du er i området, gi ham litt massasje på mellomkjøttet også. Anonymous poster hash: 05ef2...d7c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Så det er hendene som skal brukes altså? Anonymous poster hash: 55840...a38
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 En klesklype på hver testikkel kan også være et alternativ. Anonymous poster hash: 54ed7...0dd 6
mann1959 Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Så det er hendene som skal brukes altså? Anonymous poster hash: 55840...a38 Ja, hendene er best.
Gjest brutal_mann Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 (endret) Kan du ikke snakke med din utkårede om dette? Det er hans testikler og hans nytelse det er snakk om. Da er ingen bedre å få satt ord på hva som ønskes utført. Det gjelder begge deres ønsker. Fortell hvarandre om dem! Gi positiv og tydlieg respons på ting dere liker og vennlig avvisning på det som føles ukomfortabelt og feil. Å kommunisere sammen med enkle subtile responser under sex er både viktig og utrolig deilig. Endret 18. mai 2014 av Yulia
Sensualitetia Skrevet 19. mai 2014 #9 Skrevet 19. mai 2014 Du har fingre, hender, lepper, tunge.... prøv deg fram! Min elskede blir fra seg når jeg tar en testikkel i munnen mens jeg runker ham forsiktig. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #11 Skrevet 19. mai 2014 Anonymous poster hash: f8c38...5f0 Typen blir helt vill når jeg gjør det der, anbefales Anonymous poster hash: fce47...484 1
Alja Skrevet 19. mai 2014 #13 Skrevet 19. mai 2014 Obs obs. Husk at selv om han vil du skal leke med ballene er de svært sensetive og det er fort gjort at det kan bli ubehagelig dersom du blir for vill der nede. Begynn med ømme berøringer, lek litt med tungen der nede og hold et passe grep mens du masserer forsiktig. Etterhvert kan du gjøre ting med litt mer makt og intensitet, og se hvordan det blir tatt i mot. 1
Hottrio Skrevet 19. mai 2014 #15 Skrevet 19. mai 2014 Obs obs. Husk at selv om han vil du skal leke med ballene er de svært sensetive og det er fort gjort at det kan bli ubehagelig dersom du blir for vill der nede. Begynn med ømme berøringer, lek litt med tungen der nede og hold et passe grep mens du masserer forsiktig. Etterhvert kan du gjøre ting med litt mer makt og intensitet, og se hvordan det blir tatt i mot. Heftig!
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #17 Skrevet 19. mai 2014 Anonymous poster hash: f8c38...5f0 Åh, nå ble jeg kåt igjen. Elsker å gjøre dette selv... Anonymous poster hash: d6ceb...400
ZANET Skrevet 19. mai 2014 #19 Skrevet 19. mai 2014 Kan jo svare for hva jeg selv synes er godt. Bruk neglene til litt «rasping», ta grep og klem på dem, ta tak inners og dra litt i dem. De tåler mer enn man kanskje skulle tro! Og når du er i området, gi ham litt massasje på mellomkjøttet også. Anonymous poster hash: 05ef2...d7c Får nesten ikke blitt mer turn-off enn dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå