Gå til innhold

Kåt hele tiden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er kåt hele tiden, hver dag! Hadde tenkt til å vente med sex til jeg får kjæreste, men har jo aldri hvert i forhold eller noen ting før. Og ha sex med random gutt jeg ikke kjenner vet jeg ikke om jeg tør, hva skal jeg gjøre!?

Anonymous poster hash: e6ef8...519

Videoannonse
Annonse
Gjest tinbjo1
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er kåt hele tiden, hver dag! Hadde tenkt til å vente med sex til jeg får kjæreste, men har jo aldri hvert i forhold eller noen ting før. Og ha sex med random gutt jeg ikke kjenner vet jeg ikke om jeg tør, hva skal jeg gjøre!?

Det som alle andre gjør.

Gjest miss_sara
Skrevet

Gjør det som er riktig for deg. Men husk at sex er alltid best med en du liker, gjerne noen følelser involvert.

Skrevet

Alle trenger og har godt av å slippe ut litt damp av og til. Hvorfor skal sex forbeholdes de som har kjæreste? Urettferdig, det. Ta deg en tur ut og vær tilgjengelig for å bli sjekket opp. Mange som løser problemet slik.

Skrevet

onani onana onanera

Skrevet

Ryddet for telefonnr og kontaktannonse, samt svar.

pinar, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...