AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Jeg tror det er noe gale med meg. Av og til, ikke hele tiden har jeg tanker om hvordan folk ville reagert hvis jeg døde. Isted sant? Blar jeg gjennom Facebook bildene mine og tenker at "bare tenk at jeg kan være vekke i morgen, se for deg de som er glad i deg gå i begravelsen din og virkelig være lei seg". Jeg er redd at når jeg dør at jeg kan se de jeg er glad i fra himmelen og være lei meg fordi at de er lei seg osv. Hva er det dette her kommer av? Meg og samboeren planlegger barn og vi har nå nylig kjøpt hus. Det er da de tankene eskalerte voldsomt. Hjelp meg vær så snill Anonymous poster hash: 4bb4c...d28
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Ja men jeg tenker ikke på selvmord, tenker at jeg blir drept eller kidnappet og har ikke mulighet til å si fra hvor jeg er osv. Se for meg de jeg er glad i ha skikkelig vondt av å ikke få vite hvor jeg er. Å dette er grusomt!! Er det tvangstanker? TsAnonymous poster hash: 4bb4c...d28
Gjest Blomsterert Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Ts. Ja,det blir jo en form for tvangstanker når de ikke slipper taket. Tror disse tankene kommer fordi du har fått og planlegger mye ansvar,med nytt hus og babyønsker. så dermed blir andre mye mer avhengige av deg enn tidligere. Tillat deg å være tilfreds. Håper disse tankene gir seg om ikke så lenge.
Gjest brutal_mann Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Har du fått den oppmerksomheten som du har trengt gjennom oppveksten? Det høres ut som om du har et behov for å bli sett og for å føle deg elsket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå