AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Uansett hvor mye jeg går ned i vekt så har jeg uansett mye sideflesk. Har alltid hatt det, typisk pæreform på kroppen min. Jeg vet jeg ikke kan punktslanke,men er eneste måte å få det vekk å ta fettsuging? Anonymous poster hash: 302b4...ab3
Gjest Runforit Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Bilde? Har du lav fettprosent på resten av kroppen?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Bilde? Har du lav fettprosent på resten av kroppen? Jeg er tynn ellers på kroppen, Legger ved bilde jeg er tynn fra midjen og oppover. Har også slanke armer/bein. Trener styrke/cardio ca 3-4 ganger i uken, og spiser vanlig sunt kosthold. Men skal på ferie i snart, skulle gjerne vært litt smalere rundt hoftene. Anonymous poster hash: 302b4...ab3
Gjest Runforit Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Jeg er tynn ellers på kroppen, Legger ved bilde jeg er tynn fra midjen og oppover. Har også slanke armer/bein. Trener styrke/cardio ca 3-4 ganger i uken, og spiser vanlig sunt kosthold. Men skal på ferie i snart, skulle gjerne vært litt smalere rundt hoftene. 001.jpg Anonymous poster hash: 302b4...ab3 Kan du legge ved hele kroppen så jeg kan se symmetrien?
Gjest lillelarve Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Sunt kosthold og regelmessig trening; både styrke og kondisjonstrening. Det vil tone kroppen din :-) Styrken vil styrke og bygge musklene dine, mens kondisjonstrening vil redusere fett. Jogging, sykling, eller HIIT økter er bra kondisjonstrening. Søk på FitnessBlender på YouTube; der har de ALL slags god trening for både nybegynnere og erfarne. De har et bredt utvalg, og så blir de nesten som personlige trenere, på en måte. Du trener sammen med dem, de forteller deg hva du skal gjøre underveis, gir deg tips om både teknikk og pusting. De er flinke! 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Jeg er tynn ellers på kroppen, Legger ved bilde jeg er tynn fra midjen og oppover. Har også slanke armer/bein. Trener styrke/cardio ca 3-4 ganger i uken, og spiser vanlig sunt kosthold. Men skal på ferie i snart, skulle gjerne vært litt smalere rundt hoftene. 001.jpg Anonymous poster hash: 302b4...ab3 Du er normal, men ikke tynn. Du har endel kroppsfett fordi bhen skjærer inn i overkroppen din. 5 kg ned burde fikse problemet. Anonymous poster hash: b7866...c0e 2
Gjest Runforit Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Bare ved bilde du la ved så har du litt høy fettprosent. Ved å legge om kostholdet og trene så vil du kunne redusere fettprosenten og øke muskelmassen og dermed bli strammere og mer fit.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 Får ikke til bedre bilde enn dette: Anonymous poster hash: 302b4...ab3
Gjest Runforit Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 Får ikke til bedre bilde enn dette: 002.jpg Anonymous poster hash: 302b4...ab3 Du har lite muskelmasse og litt høy fettprosent. Hva er alder, høyde og vekt? Trener du noe? Hvordan er kostholdet ditt?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #10 Skrevet 17. mai 2014 Du har lite muskelmasse og litt høy fettprosent. Hva er alder, høyde og vekt? Trener du noe? Hvordan er kostholdet ditt? 32 år, ca 65 kg og er 1.74 cm. Jeg trener 3-4 ganger i uka og spiser normal sunn mat. Mye fisk, kylling og grønnsaker for tiden til middag. Og rugsprø og frukt til frokost/lunch/mellommåltider. Tåler ikke melkeprodukter eller egg. Anonymous poster hash: 302b4...ab3
Gjest lillelarve Skrevet 17. mai 2014 #11 Skrevet 17. mai 2014 Og forresten. En grunn til at mange ikke ser forandring på kroppen selv etter en del trening er at de ikke varierer og endrer på treninga; det er lurt å endre på øktene og gjøre nye øvelser kroppen ikke er vant til. Kroppen blir vant til det du gjør, derfor er det lurt å presse deg selv hardere og få inn nye øvelser i øktene.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #12 Skrevet 17. mai 2014 Og forresten. En grunn til at mange ikke ser forandring på kroppen selv etter en del trening er at de ikke varierer og endrer på treninga; det er lurt å endre på øktene og gjøre nye øvelser kroppen ikke er vant til. Kroppen blir vant til det du gjør, derfor er det lurt å presse deg selv hardere og få inn nye øvelser i øktene. Syns jeg varierer hele tiden jeg.. har blitt veldig mye styrke i det siste, så har variert med spinning og step-timer. Får vondt i knærne av for mye utfall så styrke er litt vanskelig. I fjor gikk jeg ned veldig mye i vekt, nesten 10 kg, men likevel hadde jeg masse sideflesk. Utrolig irriterende, har vært sånn siden jeg var 15. Anonymous poster hash: 302b4...ab3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #13 Skrevet 17. mai 2014 Du er tynn, men for å bli kvitt det må du bli tynnere. Anonymous poster hash: dc2e1...4a3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #14 Skrevet 17. mai 2014 Du er tynn, men for å bli kvitt det må du bli tynnere. Anonymous poster hash: dc2e1...4a3 Det er det jeg har prøvd på som sagt, men selv da jeg gikk ned 10 kg i sommer så hadde jeg litt sideflesk. Mindre enn på bildene, men det vises godt likevel. Fettsuging er kanskje siste utvei.. Anonymous poster hash: 302b4...ab3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #15 Skrevet 17. mai 2014 Du er slank, men du har ennå en fettprosent som er for høy. Hva så! Du er perfekt sånn som du er! Anonymous poster hash: dc2e1...4a3
Gjest Runforit Skrevet 17. mai 2014 #16 Skrevet 17. mai 2014 32 år, ca 65 kg og er 1.74 cm. Jeg trener 3-4 ganger i uka og spiser normal sunn mat. Mye fisk, kylling og grønnsaker for tiden til middag. Og rugsprø og frukt til frokost/lunch/mellommåltider. Tåler ikke melkeprodukter eller egg. Anonymous poster hash: 302b4...ab3 Vet du hvor mange kalorier du inntar? Hva trener du? Tung styrke? Kardio? Hvilke intensitet? Om målet er å bli mer fit så må du moderat underskudd så du får brent bort fett.
Gjest Runforit Skrevet 17. mai 2014 #17 Skrevet 17. mai 2014 Her en pære som fikk bort alt sideflesket. Spiser du og trener rett så kan du også klare det. http://forum.fitnessbloggen.no/threads/frk-lily-skal-bli-fit-til-sommeren-oppdatert-17-mai.29533/#post-1008420
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #18 Skrevet 17. mai 2014 Vet du hvor mange kalorier du inntar? Hva trener du? Tung styrke? Kardio? Hvilke intensitet? Om målet er å bli mer fit så må du moderat underskudd så du får brent bort fett. Mat: Frokost: 1 rugsprø med kalkunfilet og agurk, 1 kiwi,1 glass appelsinjuice og 1 kopp te Mellom-måltid: 1 banan Drikker masse vann Lunch: 3 rugsprø med kalkunfilet og agurk, 1 banan og noen nøtter Middag: 1 laksefilet med wok-grønnsaker og balsamico Vann Er stort sett det jeg har spist i det siste. I helgene spiser jeg en del godteri og chips. Burde kanskje kutte ned det, for å få bedre effekt av kosthold/trening. Trening: trener bodypump på sats, er veldig svak i armene så klarer max 14 kg. Kjenner det likevel godt i hele kroppen noen dager etter jeg har trent. Spinning: har høy intensitet så jeg er skikkelig skjelven i beina når jeg er ferdig. Løper også mye på tredemølle med forskjellige hellninger, spurting/intervall. Anonymous poster hash: 302b4...ab3
Gjest Runforit Skrevet 17. mai 2014 #19 Skrevet 17. mai 2014 Mat:Frokost: 1 rugsprø med kalkunfilet og agurk, 1 kiwi,1 glass appelsinjuice og 1 kopp teMellom-måltid: 1 bananDrikker masse vann Lunch: 3 rugsprø med kalkunfilet og agurk, 1 banan og noen nøtterMiddag: 1 laksefilet med wok-grønnsaker og balsamicoVann Er stort sett det jeg har spist i det siste. I helgene spiser jeg en del godteri og chips. Burde kanskje kutte ned det, for å få bedre effekt av kosthold/trening. Trening: trener bodypump på sats, er veldig svak i armene så klarer max 14 kg. Kjenner det likevel godt i hele kroppen noen dager etter jeg har trent. Spinning: har høy intensitet så jeg er skikkelig skjelven i beina når jeg er ferdig. Løper også mye på tredemølle med forskjellige hellninger, spurting/intervall. Anonymous poster hash: 302b4...ab3 Et eller annet sted bommer du på kaloriene. Det du skriver opp er ekstremt lite mat og det samstemmer ikke med fettprosenten din. Selv om målet er lavere fettprosent så er det der for lite mat og alt for lite variasjon. Du burde få inn mer proteiner og fett og du burde ikke ligge under 1600 kcal de dagene du ikke trener og 2000 kcal de dagene du trener. I helgene så bør du også være obs på kostholdet for der er det mange som sprenger kaloribudsjettet slik at resultatene uteblir. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #20 Skrevet 17. mai 2014 Et eller annet sted bommer du på kaloriene. Det du skriver opp er ekstremt lite mat og det samstemmer ikke med fettprosenten din. Selv om målet er lavere fettprosent så er det der for lite mat og alt for lite variasjon. Du burde få inn mer proteiner og fett og du burde ikke ligge under 1600 kcal de dagene du ikke trener og 2000 kcal de dagene du trener. I helgene så bør du også være obs på kostholdet for der er det mange som sprenger kaloribudsjettet slik at resultatene uteblir. Takk for tips. Det hender jeg gir etter og kjøper en sjokolade etter jobb, men det er ikke hver dag. Skal kutte ut det nå. Håper jeg går ned noen kg til før jeg drar på ferie, jeg har allerede gått ned litt. Anonymous poster hash: 302b4...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå