AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Våknet av voldsomme rygg- og magesmerter i dag og tok 400 mg Ibux. Dette hjalp ingenting og derfor ønsker jeg å ta 100 mg Voltaren. Kan jeg ta disse selv om jeg tok Ibux for ca 45 minutter siden? Eller bør jeg vente? Smerten er virkelig ille og det er så vidt jeg klarte å manne meg opp til å skrive dette... Er så vondt at jeg nesten kaster opp. Håper noen vet litt om dette og redder 17. mai for meg Anonymous poster hash: 7f2f7...f9d
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Tok Voltaren og smertene forsvant. Ha en fin 17. mai alle sammen! Hilsen TS Anonymous poster hash: 7f2f7...f9d
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Du burde ikke kombinere Voltaren og Ibux, fordi begge er NSaID's og kan etse på tarmslimhinnene. Du kan få magesår. Du burde ventet 8 timer før du tok Voltaren. Kontakt lege hvis du nå får magesmerter. Derimot kan man kombinere Ibux og Paracet (eventuelt Voltaren og Paracet), fordi Paracet virker på en annen måte, og de kan virke godt sammen.Anonymous poster hash: 36118...be1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Ja, man skal være forsiktig med for mye. Nsaids, men det var da to små doser så det bør gå bra. Anonymous poster hash: 16942...e71
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå