Gå til innhold

Kroppsbilde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis jeg kun får bruke ett ord, "petite". Jeg er fornøyd ja, typen min er derimot ikke.



Anonymous poster hash: 209e7...292
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei blir aldri fornøyd hvis jeg ikke holder vekta som jeg har nå til jeg blir eldre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Nei, tror jeg helt ærlig aldri hadde blitt totalt fornøyd uansett. Og det er trist, men fakta for de fleste jenter/damer dessverre, alltids noe man kunne ønske å forbedre ved seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me ett ord som i videoen:

Fornøyd.

Kommer aldri til å tillate meg selv å hate kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg må velget kun ett ord, ville jeg også valgt petite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

Om jeg skulle valgt ett ord om min kropp... Fin. Jeg har fått mye selvtillit og et bedre selvbilde i løpet av den siste tiden. Egentlig fikk jeg et bedre selvbilde etter jeg traff min kjære :) Han har vist meg hvor mye han elsker meg og kroppen min og da får jeg automatisk et bedre bilde av meg selv. Jeg er fornøyd med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Etter at jeg fikk det bedre med meg selv følelsesmessig fikk jeg det også bedre med det fysiske. Og så er det ikke til å ligge under en stol at man får mestringsfølelser og andre positive følelser av å prestere fysisk.

Velge et ord ? Tror det må bli "sprek" :)

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ord: Heslig.

Hva er jeg? Helt normal. Jeg har en kropp enkelte vil ha, men hva streber jeg etter? Modellkroppen.

Men TS, takk for at du postet videoen, just what I needed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendemessig så syns jeg ikke kroppen min er fin. Men jeg har kranglet så mye med meg selv om akkurat dette, og kommet fram til at den er helt OK. Jeg er ikke perfekt, jeg er ikke en modell, men who cares. Når alt kommer til alt så ønsker jeg ikke å være en person som tjener penger på hvordan jeg ser ut. For det er jo det de som ser blir hyllet som de vakreste i verden gjør, i bunn og grunn. Og de har ikke gjort spesielt mye for det heller, de ble født sånn. Kroppen min fungerer, og jeg er evig takknemlig for det. Jeg er velskapt. Selv om ikke alle mannfolk får stå med det samme de ser meg, eller alle kvinner misunner meg, så er jeg egentlig glad til. Det som betyr noe er at jeg kan bruke kroppen min til akkurat det jeg vil. Det er det ikke alle som kan. Hater virkelig utseendefokuset som regjerer overalt! Get real.



Anonymous poster hash: 73b95...0c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Et ord: Heslig.

Hva er jeg? Helt normal. Jeg har en kropp enkelte vil ha, men hva streber jeg etter? Modellkroppen.

Men TS, takk for at du postet videoen, just what I needed.

. Jeg er ikke perfekt, jeg er ikke en modell, men who cares.

Anonymous poster hash: 73b95...0c8

Det er alt for mange kleshengerer, altså modeller i verden allerede. Det er penest å ikke se ut som dem syns jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alt for mange kleshengerer, altså modeller i verden allerede. Det er penest å ikke se ut som dem syns jeg da.

Jeg er i behandling, jobber med kroppsbilde og selvtillit nå. Kommer nok til å gå i bikini i sommer, men tror nok ikke før faktisk neste sommer at jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut. (Som er normal, ikke modell tynn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg er i behandling, jobber med kroppsbilde og selvtillit nå. Kommer nok til å gå i bikini i sommer, men tror nok ikke før faktisk neste sommer at jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut. (Som er normal, ikke modell tynn)

Du ser sikker mer enn bra nok ut. Håper du finner ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker kroppen min! Slet mye med selvtilliten i tenårene, men det kom seg da jeg var sånn 22, heldigvis. Nå er jeg veldig glad for at jeg hadde et godt og realistisk selvbilde de fem årene før jeg ble gravid, for det må være sykt kjipt å ha kastet bort de hotteste årene på å hate speilet!

Graviditeten har endret kroppen min, men selv om den objektivt var finere før, så er jeg enda mer fornøyd nå etter å ha sett hva den kan prestere (gro, føde og amme verdens flotteste baby, hallo!!).

Jeg var tilbake i bikini 1 mnd etter fødsel, fordi det er deilig med sol og jeg kommer til å gå i bikini til jeg dør. ;)

Beskrive med ett ord: myk! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg tror jeg slenger meg på hun ene i videoen og Akvarium85: Myk :fnise:

Joda, jeg vil ned litt. Men jeg har snart produsert to unger, og mannen min liker meg akkurat sånn jeg er, så da jobber jeg med å like meg sånn jeg også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...