Gå til innhold

Uten strømpebukse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal stå over bunaden i morgen og skal derfor bruke kjole. Er det drøyt å gå uten strømpebukse? Har ikke lyst å ha verken hudfarget eller svart strømpebukse...



Anonymous poster hash: fcb41...a70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes at hvis man går uten strømpebukse er det mer party med alkohol osv og ikke en nasjonal festlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg så noen mote-guruer på TV si at om man har åpen tå på skoene skulle man droppe strømpebuksa:P Men kommer vel an på været også? Om det er strålende sol gjør det vel ikke noe, men er det litt mer grått synes jeg det ser litt rart ut. Pluss at jeg synes strømpebukse er mer pyntet enn uten jeg da, i alle fall til denne typen anledninger.

Jeg har også et strømpebukse-spørsmål! Sånn i steden for å lage nok en 17.mai antrekk-tråd; Jeg har røde sko, sort skjørt, mørkeblå topp og sort kåpe(ruskevær); sort eller hudfarget strømpebukse? Lukket tå på mine sko:P



Anonymous poster hash: fce71...51c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg så noen mote-guruer på TV si at om man har åpen tå på skoene skulle man droppe strømpebuksa:P Men kommer vel an på været også? Om det er strålende sol gjør det vel ikke noe, men er det litt mer grått synes jeg det ser litt rart ut. Pluss at jeg synes strømpebukse er mer pyntet enn uten jeg da, i alle fall til denne typen anledninger.

Jeg har også et strømpebukse-spørsmål! Sånn i steden for å lage nok en 17.mai antrekk-tråd; Jeg har røde sko, sort skjørt, mørkeblå topp og sort kåpe(ruskevær); sort eller hudfarget strømpebukse? Lukket tå på mine sko:P

Anonymous poster hash: fce71...51c

Hudfarget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke drøyt. Jeg bruker så og si aldri strømpebukse fordi de alltid revner, men når det er sagt føler jeg meg litt "naken" uten strømpebukse.

Endret av t0nje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har samme problem selv. Strømpebukse, skal-skal ikke? Skulle ønske jeg hadde husket å kjøpe strømper og strømpeholder, strømpebukser synes jeg alltid blir klamme og ubehagelig i skrittet. Og så har jeg tenkt å prøve meg på strømper før bryllupet, for å se hvordan det er.

Strømpebukse er mest pyntet, og leggene mine har ikke sett mye sol enda, men det er mest behagelig uten. Med litt "flaks" blir det ruskevær, og jeg slipper hele dilemmaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg på lang kjole så er det knestrømper. Knelang kjole stay-up. Kort kjole strømpebukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt ann på hva slags kjole du skal ha på deg, og lengden på den. Også kommer det ann på om du er veldig blek på beina eller ikke. Dersom du har vinterhvite bein så kan en hudfarget strømpebukse jevne ut litt og gi deg litt farge uten at det ser unaturlig ut.

Selv skal jeg ikke ha strømpebukse - kjolen min stopper ved knærne, og beina mine er ganske brune. Dette blir vel første gang jeg går uten strømpebukse på 17. mai - beina mine pleier egentlig være de blekeste i norge, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...