Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, nå har jeg endelig møtt en helt fantastisk mann! :) For ett år siden hadde jeg aldri trodd at jeg skulle klare det, men nå er jeg altså her, endelig.

Jeg har bare lyst til og være med han hele tiden. Akkurat nå har ikke han muligheten til å være så veldig sosial, men det endrer seg i slutten av mai. Da ser jeg frem til at vi kan få en helt uforglemmelig sommer sammen. Jeg føler meg så lykkelig.

Vi er ikke kjærester enda, men jeg håper at vi blir det i løpet av sommeren. Denne gutten er virkelig min drømmeprins <3

Noen andre som har slike fine solskinnshistorier og dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så bra! Heldige deg :-D Har ingen solskinnshistorie å komme med, den lar vente på seg :P

Endret av Purple Diamond
Skrevet

Så bra! Heldige deg :-D Har ingen solskinnshistorie å komme med, den lar vente på seg :P

Vet det er veldig klisje å si det, men det skjer når du minst venter det. Det var det som skjedde med meg denne gangen.

Lykkeliten <3

Skrevet (endret)

Vet det er veldig klisje å si det, men det skjer når du minst venter det. Det var det som skjedde med meg denne gangen.

Lykkeliten <3

Ja, de sier så ;) Får satse på at kjærligheten kommer til meg en vakker dag også! :) Endret av Purple Diamond
Skrevet

Nyt det så lenge det varer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...