Gjest HarryDotter Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Har registrert at det er flere tråder her som omhandler tema som "Er så lei sexlivet vårt" Når man er singel og ikke får seg noe vil jo de fleste med normal sexdrive ty til å onaner. Å ha en skikkelig god alenestund er jo veldig godt for de fleste av oss, og dette gjør vi jo jevnt og trutt. Noen flere ganger om dagen osv. Mitt poeng er.....Hvorfor tror dere ikke vi går lei av å onanere kontra det å ha sex med en annen person?? Har aldri hørt noen sier "Jeg er så møkk lei å onanere!"Man skifter jo ikke masse stillinger og kaver for å få variasjon i onanisexen? Etter min bedømmelse er jo sex med en dame (nesten uansett om den er litt kjip) MYE MYE bedre enn å runke selv. Så hvorfor tror dere vi kan gå lei når det kommer et annet menneske inn i sexlivet? Jada...jeg vet noen vil oppfatte tråden som tullete. Men jeg tenkte litt over dette da jeg har lest flere og flere slike tråder i det siste. Artig å høre noens tanker om dette.
Irovar Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Fordi vi krever og krever og krever. Det gjelder alt i livet. Ingenting blir noen gang bra nok i følge de fleste. Derfor må det stadig nye impulser til for å piffe opp sexlivet, og vi setter ikke pris på sexen i seg selv. Trist, fordi det er noe av det flotteste man opplever i livet. Jeg klager dog aldri, sex er sex. Noen ganger er den breath taking, andre ganger helt ok. Men skal mye til at sex blir så dårlig at jeg klager. Dessuten onanerer jeg jo faktisk ofte selv med aktivt sexliv. Trenger ikke få orgasme hver gang heller. Tenker det ødelegger for mange, nettopp at de stresser med at man MÅ komme, og helst SAMTIDIG. Folk må snart chille ned tusen hakk, og bare nyte intimiteten og sexen i seg selv. Kommer du, vel fantastisk, men ikke nødvendig komme hver gang. Det er i hvert fall ingen dumpegrunn Just saying. 1
Pixxie Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Fordi vi krever og krever og krever. Det gjelder alt i livet. Ingenting blir noen gang bra nok i følge de fleste. Derfor må det stadig nye impulser til for å piffe opp sexlivet, og vi setter ikke pris på sexen i seg selv. Trist, fordi det er noe av det flotteste man opplever i livet. Jeg klager dog aldri, sex er sex. Noen ganger er den breath taking, andre ganger helt ok. Men skal mye til at sex blir så dårlig at jeg klager. Dessuten onanerer jeg jo faktisk ofte selv med aktivt sexliv. Trenger ikke få orgasme hver gang heller. Tenker det ødelegger for mange, nettopp at de stresser med at man MÅ komme, og helst SAMTIDIG. Folk må snart chille ned tusen hakk, og bare nyte intimiteten og sexen i seg selv. Kommer du, vel fantastisk, men ikke nødvendig komme hver gang. Det er i hvert fall ingen dumpegrunn Just saying. Som jeg skulle ha sagt det selv. Utenom de som forteller om sexliv der de ikke får noe som helst ut av det og bare pleaser typen/dama. Den forstår jeg!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Det er vel åpenbart, dette har med krav og pliktfølelse å gjøre. Onanering er alltid lystbetont, det er enkelt og greit, og gjøres når man har lyst. Mens med en partner vil man oppleve krav til hvor ofte man har sex, man må jobbe for å tilfredsstille den andre, og dette gjør at det vil oppleves som et ork når man ikke har lyst. Så med mindre kuken eller fitta di krever å bli tilfredsstilt regelmessig og blir sure dersom du ikke får orgasme er dette to helt forskjellige ting. Anonymous poster hash: d2b5d...b0d 2
Gjest HarryDotter Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Fordi vi krever og krever og krever. Det gjelder alt i livet. Ingenting blir noen gang bra nok i følge de fleste. Derfor må det stadig nye impulser til for å piffe opp sexlivet, og vi setter ikke pris på sexen i seg selv. Trist, fordi det er noe av det flotteste man opplever i livet. Jeg klager dog aldri, sex er sex. Noen ganger er den breath taking, andre ganger helt ok. Men skal mye til at sex blir så dårlig at jeg klager. Dessuten onanerer jeg jo faktisk ofte selv med aktivt sexliv. Trenger ikke få orgasme hver gang heller. Tenker det ødelegger for mange, nettopp at de stresser med at man MÅ komme, og helst SAMTIDIG. Folk må snart chille ned tusen hakk, og bare nyte intimiteten og sexen i seg selv. Kommer du, vel fantastisk, men ikke nødvendig komme hver gang. Det er i hvert fall ingen dumpegrunn Just saying. Herregud går det an å treffe spikeren så til de grader?!? Litt sånn jeg tenker i mitt stille sinn også....Syntes bare det er godt å høre at det er flere som opplever det slik. Blir liksom litt lei meg når jeg leser om folk som går lei sexlivet sitt Jeg er som deg at jeg kan ha ganske "kjedelig" sex men alikevel få masse ut av det. Bare å ha en man er glad i naken tett intill seg er jo bedre enn å sitte alene å dra i kuken. Jeg driter nesten i orgasmen jeg også....Kunne koset og sleika dama i det uendelige om jeg kunne..Trenger ikke engang dytte inn pikken om hun ikke vil.....SÅ mye godt man kan gjøre under sexen Endret 16. mai 2014 av HarryDotter
Gjest HarryDotter Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Det er vel åpenbart, dette har med krav og pliktfølelse å gjøre. Onanering er alltid lystbetont, det er enkelt og greit, og gjøres når man har lyst. Mens med en partner vil man oppleve krav til hvor ofte man har sex, man må jobbe for å tilfredsstille den andre, og dette gjør at det vil oppleves som et ork når man ikke har lyst. Så med mindre kuken eller fitta di krever å bli tilfredsstilt regelmessig og blir sure dersom du ikke får orgasme er dette to helt forskjellige ting. Anonymous poster hash: d2b5d...b0d Jeg skjønner den....Nå er jeg kanskje i overkant enkel, men om jeg i utgangspunktet ikke er så kåt og dama vil ha litt kos, så kan jeg jo i det minste ta henne inntil meg og gni litt på knoppen hennes og kose litt. Jeg ser aldri på det som et ork og slit. Å ha fullt samleie og av med allt av klær osv kan nok oppfattes som "strev" om man ikke er så klar for det....Men tror vel dama hadde holdt husfreden om jeg gav henne oppmerksomhet og koste og kjælte med henne.....jaja....Vi er alle forskjellige det er sikkert
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 Onanere er greit i nøden, men å føre penisen inn i en varm skjede er bedre. Anonymous poster hash: 46a34...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 Har registrert at det er flere tråder her som omhandler tema som "Er så lei sexlivet vårt" Når man er singel og ikke får seg noe vil jo de fleste med normal sexdrive ty til å onaner. Å ha en skikkelig god alenestund er jo veldig godt for de fleste av oss, og dette gjør vi jo jevnt og trutt. Noen flere ganger om dagen osv. Mitt poeng er.....Hvorfor tror dere ikke vi går lei av å onanere kontra det å ha sex med en annen person?? Har aldri hørt noen sier "Jeg er så møkk lei å onanere!"Man skifter jo ikke masse stillinger og kaver for å få variasjon i onanisexen? Etter min bedømmelse er jo sex med en dame (nesten uansett om den er litt kjip) MYE MYE bedre enn å runke selv. Så hvorfor tror dere vi kan gå lei når det kommer et annet menneske inn i sexlivet? Jada...jeg vet noen vil oppfatte tråden som tullete. Men jeg tenkte litt over dette da jeg har lest flere og flere slike tråder i det siste. Artig å høre noens tanker om dette. Tja... Jeg er en av de som er lei, men jeg tar heller sakene i egne hender. Jeg føler for tiden at jeg faktisk har bedre sex med meg selv enn med partneren min, tragisk men sant. Men jeg gidder ikke bryte opp eller være utro, så da får jeg tilfredsstille mine egne behov... Tror grunn til at mange blir lei er forskjellige, men mye er vel fordi det man har og er vant med blir tregt i lengden, gresset virker grønnere på andre siden, spenningen og nyhetens interesse går over, mye vil ha mer, hverdagen kixker inn...Anonymous poster hash: 3bc2a...84f
Gjest HarryDotter Skrevet 18. mai 2014 #10 Skrevet 18. mai 2014 Tja... Jeg er en av de som er lei, men jeg tar heller sakene i egne hender. Jeg føler for tiden at jeg faktisk har bedre sex med meg selv enn med partneren min, tragisk men sant. Men jeg gidder ikke bryte opp eller være utro, så da får jeg tilfredsstille mine egne behov... Tror grunn til at mange blir lei er forskjellige, men mye er vel fordi det man har og er vant med blir tregt i lengden, gresset virker grønnere på andre siden, spenningen og nyhetens interesse går over, mye vil ha mer, hverdagen kixker inn...Anonymous poster hash: 3bc2a...84f Ja...er nettopp derfor jeg laget tråden. Hvorfor går vi ikke da lei av å ha sex med oss selv? Hva er den dyptliggende årsaken til at vi heller vil ha sex med oss selv en med partneren vår?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #11 Skrevet 18. mai 2014 Ja...er nettopp derfor jeg laget tråden. Hvorfor går vi ikke da lei av å ha sex med oss selv? Hva er den dyptliggende årsaken til at vi heller vil ha sex med oss selv en med partneren vår? Vi tilfredsstiller våre egne lyster akkurat som forventet, mens en partner ikke lever opp til det vi ønsker/håper/forventerAnonymous poster hash: 3bc2a...84f
miramis Skrevet 18. mai 2014 #12 Skrevet 18. mai 2014 Kan ikke snakke for andre, men jeg er gørrlei av onanering og gjør det aldri selv. :-)
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #13 Skrevet 18. mai 2014 Jeg kommer aldri under sex, derfor onanerer jeg engang i blant. Jente, 23Anonymous poster hash: 5a4e4...933
Gjest HarryDotter Skrevet 18. mai 2014 #14 Skrevet 18. mai 2014 Jeg kommer aldri under sex, derfor onanerer jeg engang i blant. Jente, 23Anonymous poster hash: 5a4e4...933 Vet det er mange som sliter med det. Gjelder det alle menn du har vært med? Kanskje du bare har vært uheldig med gutta så langt? uansett litt kjipt om man ikke får orgasme da....Skjønner poenget ditt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå