Gå til innhold

blødning midt i et brett, hva nå?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på p-piller og pleier normalt å hoppe over mensen to ganger for så å la det gå en gang, dette fungerer normalt fint. Jeg har nå hoppet over EN gang og dermed startet direkte på et nytt brett.

Jeg er nå midt inne i dette brettet, hvor jeg så glemte en (tok ca 10 timer for seint) som har resultert i en startende blødning (med menssmerter)... Spørsmålet er så, kan jeg nå holde pillefri uke NÅ og la det gå sin gang eller må jeg alikevel fullføre brettet for så å holde pause?

Det passer sånn sett egentlig veldig fint å ha det nå og bli ferdig med det for ei stund, men er det noen god ide?

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 967c4...d55
Videoannonse
Annonse
Gjest Allergikeren
Skrevet

Det går helt fint å ta pause nå. :) De fleste som får sånne blødninger, syns det går over når de først tar en skikkelig pause med en gang. Men jeg vil likevel legge til at når det gjelder blødninger, finnes det ikke garantier for det ene eller andre. Så ikke skyt meg hvis det ikke funker! :laugh:

Skrevet

hehe, men så er det da verd et forsøk :P Ville du så startet på et helt nytt brett etterpå eller hva? Kjæresten er nettop operert og fungerer dermed dårlig, så det passer utmerket nå, haha

Gjest Allergikeren
Skrevet

Haha, aldri så galt at det ikke er godt for noe. :P

Jeg regner med at du har tenkt å fortsette å hoppe over etter denne pausen? I så fall hadde jeg fortsatt på brettet du er på nå, og så bare gå rett på nytt brett når dette er tomt. Det blir jo tilsvarende "kort" til neste pause igjen; halvannet brett i stedet for de to du vanligvis har brukt å bruke.

Eventuelt kan du ta et helt nytt brett etter pausen nå, og så fortsette som vanlig. Det halvferdige brettet du har nå, er fint å ha som "reservebrett". Jeg er litt usikker på hva jeg hadde valgt, det hadde liksom blitt litt hipp som happ for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...