AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Skal en tur til Polen og ser det er meldt ganske varmt vær. Jeg blir fort varm og liker heller ikke for løse plagg og jeg regner jo med det ikke er burkastemning der borte, men blir man uglesett eller trakassert dersom man går kledd lett? Da mener jeg ikke kjempekorte kjoler med leopardmønster og utringing til navlen, men f.eks en magesinglet, shorts og joggesko. Anonymous poster hash: 85812...f68
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Vet ikke hva magesinglet er, men kle deg som du ville gjort her hjemme. Det er Polen, ikke Iran....Anonymous poster hash: 6d7bb...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Vet ikke hva magesinglet er, men kle deg som du ville gjort her hjemme. Det er Polen, ikke Iran....Anonymous poster hash: 6d7bb...c2b En singlet klippet opp til å nå over navlen. Harry, men digg å gå med. Er ikke bekymret for å bli steinet, liksom, men de er jo litt mer tradisjonelle til kjønnsroller i Polen enn i Norge, og jeg får tidvis dritt her hjemme for å gå lettkledd, så. Anonymous poster hash: 85812...f68
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 En singlet klippet opp til å nå over navlen. Harry, men digg å gå med. Er ikke bekymret for å bli steinet, liksom, men de er jo litt mer tradisjonelle til kjønnsroller i Polen enn i Norge, og jeg får tidvis dritt her hjemme for å gå lettkledd, så.Anonymous poster hash: 85812...f68 Det har jeg ikke sett siden 90-tallet tror jeg :-) Mange studenter i Krakow, korte shorts osv har jeg sett ofte der, men du kan jo brukr en vanlig singlet.Anonymous poster hash: 6d7bb...c2b
Sirah Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har sett det aller meste i krakow egentlig. Alt fra folk som kler seg konservativt, til ungdom med minimalt med klær...
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Kle deg som hjemme. Men brenn den "magesingletten" uansett. Den passer ikke i Norge heller.Anonymous poster hash: 0143f...245 1
reiselyst72 Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Som sagt ovenfor kle deg som hjemme. Med mindre du har tenkt å gå inn i en katolsk kirke så går det veldig bra:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå