Gå til innhold

Beste sushivariant?

Fremhevede innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Skal ut å spise sushi med en venninne snart. Eeelsker sushi, med andre ord, Nigiri med laks, og synes ikke noe om maki eller sashimi. Vil gjerne utvide horisonten min litt, men vil ikke betale så mye for et måltid og sitte der og bare gå helt "....ew."

Så hva er deres favoritt? Vil ha noe mildt, men smaksfylt, uten så forferdelig avansert tekstur.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det sant? Liker du ikke maki?
Maki med laks og avokado er jo kjempegodt:) Ellers så burde du prøve tempura maki. Da er kjøttet inni fritert, eller så er hele rullen fritert.

Vet du hvor du skal spise sushi? Hadde likt å se hva de har på menyen, så kan jeg anbefale noe.

Anonymous poster hash: a352a...549
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig glad i kveite og kamskjell. Kveita har ca samme tekstur som laks. Kamskjell er ganske mykt. Men maki er jo fryktelig godt, skjønner ikke at det ikke går å like det? :klo: Særlig tempuramaki med softshellkrabbe. Nammm... Åh, nå fikk jeg lyst på sushi!

Skrevet

Jeg liker godt tempuraen, men er egentlig veldig vanskelig å gi råd på dette, jeg ville anbefale at dere gjerne kjøper en mix på deling, så smaker du og spiser mest av det du liker, selvsagt gitt at det er greit for venninnen din. Jeg hadde ikke hatt problemer med at du tok nigrien, og jeg tok det andre :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er sashimi det beste, et fint og rent produkt som ikke er "utspedt" med ris.

Tror også det ville funke fint å dele en mix, hvis venninnen din liker flere sushi-alternativer enn du.

Anonymous poster hash: ab887...193
AnonymBruker
Skrevet

Røkelaks og makrell i tomat vel.

Anonymous poster hash: 06f66...4f4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker den med tunfisk.Og den har jo en myk konsitens i forhold til de med reker f.eks

Anonymous poster hash: 57313...b2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...