Alice123 Skrevet 16. mai 2014 #21 Skrevet 16. mai 2014 Da får sprengkåte menn slutte å tømme i seg alkohol. Jeg er ganske direkte og eier ikke intimgrenser. Jeg kan fint stå klint inntil noen og se dem rett inn i øynene og diskutere analplugger uten at det indikerer seksuell interesse fra min side. Jeg bryr meg ikke om hva andre tenker om det, men dersom de finner ut at det er greit å voldta meg fordi jeg "sa hei" gjør de det på egen risiko. Jeg, i likhet med mange andre, har lang erfaring med menn som ikke helt forstår dette med avslag til tross for at man behandler dem som mennesker (det er visst et sjokk for mange at den moderne verden handler om mer enn å parre seg), og med det har jeg også perfeksjonert kunsten kalt vri og røsk. Har du noen tips ang. VRI OG RØSK?
Gjest Dalma Skrevet 16. mai 2014 #22 Skrevet 16. mai 2014 Er du egentlig en mann som tuller litt med oss ? Hvorfor i alle dager skulle jeg være en mann som tuller litt med dere? 1
Gjest Dalma Skrevet 16. mai 2014 #23 Skrevet 16. mai 2014 Har du noen tips ang. VRI OG RØSK? Øv, øv og øv. Inntil du har svart belte kan det være greit å ha med seg hagesaks på byn i tilfelle nødkastrering. 1
Gjest Leo Nardo Skrevet 16. mai 2014 #24 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Synes det er dumt om kvinner kategorisk skal oppføre seg kaldt mot menn av denne grunn. Vennlighet er en ting, men mange kvinner oppfører seg konsekvent på en måte hvor de bevisst sjarmerer menn og gir de helt feil inntrykk. Som et eksempel ble jeg godt kjent med en jente på treningssenteret jeg går på for en tid tilbake. Ikke bare var hun vennlig, men hun var veldig flørtende, kontaktsøkende og invitere meg også med på trening. Vi snakket blant annet om ferieplaner. Hun snakket om en tur hun nettopp hadde vært på. Det hun aldri nevnte før jeg holdt på å skulle invitere henne med ut var at hun hadde kjæreste. Samboer til og med. Han hadde selvsagt vært med på turen hun nettopp hadde vært på og han skulle selvsagt også bli med på ferieturen hun hadde fortalt meg om, en detalj hun beleilig hadde latt være å nevne selv om hun hadde hatt tusen muligheter til det. Vær vennlige kvinner, bare vær bevisste på å ikke flørte eller sende ut signal om at dere ønsker noe annet enn vennskap. At menn vil forelske seg i dere er nok uunngåelig, men det burde ikke gjøre dere kalde. Hilsen en varm og sosial mann som smiler og snakker til alle. Endret 16. mai 2014 av Leo Nardo 2
Gjest Leo Nardo Skrevet 16. mai 2014 #26 Skrevet 16. mai 2014 Kalde kvinner som ikke greier å skrive skikkelig har i hvert fall ikke jeg så mye til overs for.
Gjest extra Skrevet 16. mai 2014 #27 Skrevet 16. mai 2014 ja det får gutter til å virke desperate desperate folk har jeg ikke noe til overs for Huff altså! Det finnes kvinner som mener at menn er enkle og derfor velger de å bli lesbiske. For noe tull!
Gjest extra Skrevet 16. mai 2014 #28 Skrevet 16. mai 2014 Synes det er dumt om kvinner kategorisk skal oppføre seg kaldt mot menn av denne grunn. Vennlighet er en ting, men mange kvinner oppfører seg konsekvent på en måte hvor de bevisst sjarmerer menn og gir de helt feil inntrykk. Som et eksempel ble jeg godt kjent med en jente på treningssenteret jeg går på for en tid tilbake. Ikke bare var hun vennlig, men hun var veldig flørtende, kontaktsøkende og invitere meg også med på trening. Vi snakket blant annet om ferieplaner. Hun snakket om en tur hun nettopp hadde vært på. Det hun aldri nevnte før jeg holdt på å skulle invitere henne med ut var at hun hadde kjæreste. Samboer til og med. Han hadde selvsagt vært med på turen hun nettopp hadde vært på og han skulle selvsagt også bli med på ferieturen hun hadde fortalt meg om, en detalj hun beleilig hadde latt være å nevne selv om hun hadde hatt tusen muligheter til det. Vær vennlige kvinner, bare vær bevisste på å ikke flørte eller sende ut signal om at dere ønsker noe annet enn vennskap. At menn vil forelske seg i dere er nok uunngåelig, men det burde ikke gjøre dere kalde. Hilsen en varm og sosial mann som smiler og snakker til alle. Meget godt skrevet. Mange kvinner som mener/opplever det samme som TS sender nok selv flørtesignaler.
Gjest Skrevet 16. mai 2014 #29 Skrevet 16. mai 2014 Ja. Jeg prøver bare å være hyggelig men de tar det som flørting. 2
Gjest alegria Skrevet 16. mai 2014 #31 Skrevet 16. mai 2014 Ja, sjeldent jeg kan ha en kompis uten at han forventer at det skal bli noe mer. Sier klart i fra med en gang, gir det seg ikke kutter jeg dem helt ut. (Siden jeg har kjæreste). Noen er jeg fortsatt venner med og snakker helt vanlig med.
Gjest Leo Nardo Skrevet 16. mai 2014 #32 Skrevet 16. mai 2014 Meget godt skrevet. Mange kvinner som mener/opplever det samme som TS sender nok selv flørtesignaler. Det er andre gangen du sier dette nå. Slutt opp. Har aldri tatt initiativ til å snakke med deg heller så da trenger du vel ikke en grunn til ramse opp ting du ikk e har noe til overs for? Det var bare en generell kommentar og ikke myntet spesifikt på deg. Følte du deg truffet?
Gjest brutal_mann Skrevet 16. mai 2014 #34 Skrevet 16. mai 2014 Det har aldri blitt opplevd som et problem hos meg. Til gjengjeld har jeg heller ingen illusjoner om at relasjoner mellom kvinner som menn er helt fri for seksuelle under- og/eller overtoner. Så lenge det brukes sosialt intellekt så går slike ting bra.
netpuppy Skrevet 16. mai 2014 #35 Skrevet 16. mai 2014 JA! Jeg jobbet i butikk og der var det faktisk jobben min å være hyggelig. Ble bedt ut noen ganger og fikk faktisk blomster med en mann en gang jeg satt i kassen. Heldigvis tok de fleste avvisningen med ett smil
Gjest .-L-. Skrevet 16. mai 2014 #36 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Hva ligger dere i begrepet vennlighet da damer? Det jeg ofte har sett er at menn som egentlig ikke har så mye erfaringer med damer lett kan tolke at en utadvent, positiv og litt flørtende dame er interessert i dem når de snakker sammen. De er ikke vant til den type oppmerksomhet. Samtidig så tror ikke jeg helt på at man bare er "vennlig" og at mennene faller av det alene. De damene jeg har opplevd som har hatt mange menn på knærne etter seg når de bare er "vennlig", har vært positiv og flørtende av natur. Det har ikke vært mennenes skyld alene at de blir interessert for å si det slik. Endret 16. mai 2014 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #37 Skrevet 16. mai 2014 Dessverre, men tar meg selv i å gjøre det i blant heller så... Ingen gylden middelvei der! Noen ganger så ønsker vi det bare så intenst at ting blir litt mye. Anonymous poster hash: 18e03...0d2
Gjest Dude91 Skrevet 16. mai 2014 #38 Skrevet 16. mai 2014 Men nå er jo kjønnene forskjellige uansett fra naturen side. Biologien slår aldri feil. Ikke noe å klage over. OT, men for et episk profilbilde du figurerer med.
DSilva21 Skrevet 16. mai 2014 #39 Skrevet 16. mai 2014 Hva ligger dere i begrepet vennlighet da damer? Og hva legger menn i begrepet flørting? jeg er bare nysgjerrig. Det har hendt jeg har fått menn "etter meg" ved å gi dem et godt smil eller si noe med et glimt i øyet. Sånn jeg ville vært mot venninner. Når jeg går inn for å flørte er jeg veldig aggressiv... Type stirrer, oppsøker vedkommende ofte og er generelt creepy men da må må jeg ha følt meg litt frem med personen først, merket at det er noe der. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #40 Skrevet 16. mai 2014 Har ikke hatt så mye problem med det. Men jeg er kanskje litt reservert av meg, noen ganger sjenert. Og ser pen ut. Da blir man gjerne sett på som litt overlegen. Anonymous poster hash: e7e92...e07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå